ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ.ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ.

"Έχω βαρεθεί τους πάντες και τα πάντα σε αυτή την κοινωνία"


"Δεν αντέχω άλλο πλέον την ΧΡΌΝΙΑ ανεργίας μου, το ξέπλυμα χρήματος,τις μίζες τους, τις βίλες τους, τις καταθέσεις εκατομμυρίων τους, την αισχροκέρδεια τους, τα μασημένα λόγια τους για την δήθεν πτώχευσης της δύσμοιρης αυτής χώρας, τον αγώνα πτυχίων και πιστοποιητικών γνώσεων, και το καρδιοχτύπι ανά πάσας στιγμής για...


την ασφάλεια της ζωής μου σε κάθε βήμα εξόδου από το σπίτι μου.
Η επίδειξη πλούτου και καταπάτησης κάθε πλουσίου σε ότι έχει να κάνει για την ελληνική ιστορία και σεβασμό σε μνημεία, ήθους και υπόστασης του έθνους μας.
Λυπάμαι γιατί δεν αντιδρά η νεολαία, να εκφράσει τις ιδεολογίες της, να διεκδικήσει ότι της ανήκει, ένα καλύτερο μέλλον. Αλλά εκείνοι προτιμούν να στοιβάζονται στις καφετέριες."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ