ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

ΝΟΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΕ.ΜΗΝ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ.

"Με εκβιάζουν ή μου φαίνεται?"


"Καλησπέρα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εξελίξεις στην δουλεία μου.
Να σας πω πρώτα ότι είμαι 8 μήνες απλήρωτος σε μια ιδιωτική εταρεία, που πραγματικά πιστεύω ότι τα πράγματα της πήγαν «άσχημα» (ακάλυπτες...



επιταγές, τράπεζες, κακές επιλογές,κακοί υπάλληλοι, κλπ)....

Και να που εμφανίστηκαν οι «ξένοι» που έχουν «καλή» διάθεση και θα εξαγοράσουν την εταιρεία, να την «σώσουν» και να γλυτώσουν και οι εργαζόμενοι από την ανεργία!!!

ΑΛΛΑ μας εμφανίζουν ένα συμβόλαιο για να υπογράψουμε που διαβάστε τι λέει:

Ότι στον μισθό μου περιλαμβάνονται οι απολαβές από εργασία Κυριακές, βράδυα και υπερωρίες.
Ότι μπορει να μου αλλάζει όποτε θέλει το ωράριο εργασίας.
Ότι μπορεί να μου αλλάζει όποτε θέλει την πόλη εργασίας.
Ότι μπορεί να μου αλλάζει όποτε θέλει την θέση εργασίας.
Ότι μου απαγορεύει να κάνω δέυτερη δουλειά.
Και πολλά άλλα (6 σελίδες όροι) που δεν θέλω να σας κουράσω.

Και μας ζητούν να το υπογράψουμε!

Καλά, δεν υπάρχουν νόμοι? Ο κάθε εργοδότης βάζει ότι όρους θέλει?

Και απο την άλλη μεριά ......................... ΑΝΕΡΓΙΑ!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως φοιτητές είναι η αισχροκέρδεια ( κουτοπονηριά ) μερικών επιχειρηματιών
που νομίζουν ότι έχουν την κότα με τα χρυσά αυγά . Περιττό να πω ότι έχουν πέσει στην τοπική αγορά πάνω από 100.000.000 ευρώ την τελευταία δεκαετία από τους φοιτητές.
Για άλλη μια φορά ( δεν είναι η πρώτη ) το αναψυκτικό που συνόδευσε την παραγγελιά μου για φαγητό ήταν ληγμένο !
Συγκεκριμένα , το κατάστημα " Βάκχος " χρεώνει το αναψυκτικό 1,50 ευρώ ( σε περιοχή με μειωμένο ΦΠΑ ) και όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες φέρνει αναψυκτικό με χριστουγεννιάτικο ντεκόρ και ημερομηνία λήξης δύο ( 2 ) μήνες πριν. Μου έχει ξανασυμβεί τέτοιο περιστατικό με το ίδιο αλλά και έτερα καταστήματα γρήγορης εστίασης στο Καρλόβασι. Προφανώς , είναι πάγια τακτική τους να δηλητηριάζουν τους πελάτες τους αντί να φροντίζουν να πετούν τα ληγμένα προϊόντα τους. Πιστεύω ότι είναι ενδεικτικό του τρόπου λειτουργίας τους σε όλα τα επίπεδα.
Φυσικά όλα αυτά , χωρίς απόδειξη..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook
Αναρτήθηκε από troktiko στις 11:38 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ