ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΓΕΙΑΣΟΥ ΡΕ ΤΑΣΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ

Πάντος: «Ευχαριστώ τον ανυπέρβλητο κόσμο»


Φανερά συγκινημένος ο Τάσος Πάντος χαιρέτησε τον κόσμο του Ολυμπιακού και ευχήθηκε στους «ερυθρόλευκους» καλή επιτυχία! Ο έμπειρος ακραίος μπακ χαρακτήρισε ανυπέρβλητο τον κόσμο και τον ευχαρίστησε που τον... αγάπησε!...



...Αναλυτικά η δήλωση του Πάντου

«Έπειτα από επτά χρόνια παρουσίας μου στην οικογένεια του Ολυμπιακού , αποχωρώ σεμνά και ταπεινά, έτσι όπως λειτούργησα όλο αυτόν τον καιρό και έτσι όπως πιστεύω ότι αρμόζει έναντι στην ιστορία και στο μεγαλείο της ομάδας αυτής.

Νιώθω την ιερή υποχρέωση να ευχαριστήσω προσωπικά τον κ. Σωκράτη Κόκκαλη που με τίμησε με την εμπιστοσύνη του και μου έδωσε το δικαίωμα να αγωνιστώ στον μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό σύλλογο της Ελλάδας.

Όλα αυτά τα χρόνια, αγωνίστηκα με τους παλιούς συμπαίκτες και προπονητές μου, έχοντας σαν μοναδικό γνώμονα το καλό και το συμφέρον του Ολυμπιακού και τον σεβασμό της ιστορίας που πρεσβεύει αυτή η φανέλα.

Τέλος θέλω να σταθώ στον τεράστιο και ανυπέρβλητο κόσμο του Ολυμπιακός για την αγάπη του προς το πρόσωπό μου και την δύναμη που μου έδιναν να προσπαθώ για το καλύτερο.

Τους ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου...

Δεν ξέρω αν κατάφερα να μπω στο πάνθεον της ιστορίας των παικτών του συλλόγου, μπήκα όμως στις καρδιές των φιλάθλων του Ολυμπιακού. Αυτό για μένα ήταν και είναι η μεγαλύτερη επιτυχία και αναγνώριση...

ΥΓ. Θέλω να ευχηθώ στο νέο Δ.Σ. του Ολυμπιακού, στους παλιούς και νέους παίκτες και προπονητές, υγεία και πολλές επιτυχίες στο έργο τους.»

http://www.sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ