ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

ΠΕΡΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2010

"Το κράτος προφυλάσσει τους τρομοκράτες!"


"Απο χθες εχω ακουσει κι εχω διαβασει πολλα σχετικα με την τρομοκρατικη επιθεση κι εχω καταληξει οτι τους τρομοκρατες τους ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ και τους ΠΡΟΦΥΛΆΣΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ....ισως σκεφτειτε οτι λεω...
βλακειες,μπορει και να λεω,ομως αυτη ειναι η αποψη μου και δεν μπορει να μου την αλλαξει πλεον κανεις....ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΞΕΣΗΚΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ???? ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΝ "ΚΥΡΙΟ" ΣΤΟΧΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ??????? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΙΚΑΝΟΙ" ΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΝΑ "ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ" ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ "ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ" ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ????? ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ??? ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ....ΕΚΤΕΛΟΥΝ "ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ" ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΝ????ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ.....ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ????? ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ,ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ "ΓΝΩΣΤΟΙ" ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ "ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ"????????
Και κατι τελευταιο...σε λιγες μερες συμπληρωνονται 2 μηνες απο τη φωτια στη MARFIN... ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΔΡΑΣΤΕΣ???? ΓΙΑ ΜΕΕΕΡΕΣ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ ΟΤΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΟΥΝ,ΔΙΑΒΑΖΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΡΤΥΡΕΣ,ΒΛΕΠΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ,ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ??????
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΜΕ ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΟΥΣ 4 ΝΕΚΡΟΥΣ ????"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ