ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ BWIN

"Καταγγελία για Bwin"


"Μια καταγγελία για την δυσκινησία της Bwin και προειδοποίηση προς όλους όσους ασχολούνται με το συγκεκριμένο site ΠΡΟΣΕΞΤΕ τα λεφτά σας, και τους πονηρούς όρους συμμέτοχης!!!

Ποιο συγκεκριμένα θα αναφερθώ με ένα παράδειγμα-κακοτυχία μου:

Πριν μερικές μέρες έπαιξα 2 στοιχήματα το ένα με μεγάλο συντελεστή για τον τελικό νικητή του Παγκοσμίου και μεγάλο κέρδος...
(αν νικούσε)
και το άλλο με δυο τρέχοντες αγώνες του Παγκοσμίου για να βγάλω πίσω τα λεφτά που έπαιξα στο πρώτο....... έτσι και έγινε
έβγαλα λοιπόν τα λεφτά μου και κάμποσα παραπάνω, θέλησα λοιπόν να τα κάνω ανάληψη, μου ζητήθηκε κρατικό έγγραφο με φωτογραφία για να διαπιστώσουν όπως λένε αν είμαι άνω των 18!!!! (δεν γράφανε για κάποιον άλλο λόγο)

Την επόμενη μέρα ο λογαριασμός μου είχε φραγή! θεώρησα ότι είχα βάλει λάθος κωδικό πολλές φορές και επικοινώνησα μέσω email
για να λάβω 3 μέρες αργότερα την απάντηση πως ο λογαριασμός μου έχει φραγή "λόγω καταχώρησης λανθασμένων στοιχείων κατά την εγγραφή σας."
και πως σύμφωνα με τους κανόνες μπορούσαν να κρατήσουν τα λεφτά που είχα μέσα στο λογαριασμό μου καθώς και τα τρέχον στοιχήματα.

Ξανά στέλνω email μιας και η απάντηση τους όχι μόνο δεν με κάλυψε αλλά με άφησε και λίγο χαζό, λέγοντας τους πως αν και δεν θυμάμαι ποιό στοιχείο μπορεί να έκανα λάθος (δέχομαι ότι μπορεί να έχω κάνει κάτι λάθος μιας και τον λογαριασμό τον έχω ανοίξει πριν χρόνια!! και δεν έχω κάνει ποτέ ανάληψη)
ας το διορθώσουμε ή ας μου πούνε τη μπορώ να κάνω για να το διορθώσω ΑΦΟΥ στην κατοχή ΤΟΥΣ πλέον έχουν ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ με όλα τα στοιχεία μου και την φωτογραφία μου ακόμα!!! (ΗΜΑΡΤΟΝ δλδ κανονικά φακελωμένος)

Για να λάβω δεύτερη απάντηση η οποία ήταν ίδια ακριβώς με την πρώτη μόνο που είχε την λέξη "οριστικά" επιπλέον στο κείμενο
"Όπως σας ενημερώσαμε, δυστυχώς ο λογαριασμός σας έχει φραγή οριστικά λόγω καταχώρησης λανθασμένων στοιχείων κατά την εγγραφή σας. "


1) Σαν πελάτης δεν θα ήταν καλό να φροντίσουν να με εξυπηρετήσουν? (ξέρω ότι θα πείτε περί κανονισμόν και ότι τους αποδέχτηκα στην εγγραφή μου, αλλά από την στιγμή που έχουν στην κατοχή τους επίσημο κρατικό έγγραφο και στοιχεία του PAYPAL μου γιατί να μην με εξυπηρετήσουν αλοστε τα αρχικά στοιχεία ήταν αληθή!!!!, δεν τους είχα γράψει ότι με λένε Στρουμφητα Στρουμφοπουλακακη!!!!)

2) (το θετικό είναι πως ενδιάμεσα στις 3 αυτές μέρες η κατάθεση του κερδισμένου στοιχήματος έγινε στο paypal οπότε τουλάχιστον τα λεφτά μου τα πήρα)

3) η ομάδα που ειχα παιξει ηταν η Γερμανια με συντελεστή 12 (τοτε) και ακομα πιστευω οτι θα κερδίσει (μακαρι να βγω λαθος) αλλά αν κερδίσει θα επιβεβαιωθούν και αλλα "στημένα" σεναρια

4) Οσο καιρο τους "βαζεις" λεφτα και τα παιζεις και τα χανεις δεν τους νοιαζουν τα στοιχεια, οταν θελησεις να κανεις αναληψη απο το ιδιο μεσο που τους εκανες καταθεση (PAYPAL) ξαφνικα σε βγαζουν "μ@#@#@" γιατι λεει ειχες λαθος στοιχεια, αφου εχουν στα χερια τους κρατικο εγγραφο και φωτογραφια σου!!!!!!!(που το ζητησαν για να διαπιστωσουν αν εισαι 18 και πανω)

5) Ειμαι 18 και ανω..........

ευχαριστω πολυ, καλες διακοπες, καλη δυναμη με τα προβληματα μας (αυτο ηταν πολυ λάϊτ) και ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ






Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ