ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

ΕΜ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝΑ ΕΚΕΙ?

"Λάθoς που γύρισα"


"Ειμαι επαναπατρισμενος ελληνας Και με πολλη λυπη σας λεω πως εκανα το μεγαλυτερο λαθος στη ζωη μου που γυρισα σε αυτο το μπ.... που την καταντησαν την...



Ελλαδα και τα δυο κυβερνωντα κομματα. Να ξεσηκωθουν ολοι οι ελληνες και να τους βαλουν σε ενα σαπιο καραβι και να τους αφησουν στη μεση του Ατλαντικου οκεανου. Αυτοι οι αμερικανοτσολιαδες οπως τους αποκαλει ενας συναδελφος σας.... που δεν εχουν παει ουτε φανταροι.
Εμενα οταν γυρισα ρωτησαν αν ημουν πολυ μεγαλος στα 51 μου , να παω φανταρος να υπηρετησω. Τα Χαρβαρντ Μποϊς ειχανε τον μπαμπα και την μαμα οι περισσοτεροι κυβερνωντες και αυτοι ειναι οι φοροφυγαδες και απατεωνες.... Ο Λαλιωτης δεν ειχε να φαει και τωρα δεν ξερει τι εχει. Εσεις οι μεγαλοδημοσιογραφοι δεν εχετε τα κοτσια να τους ψαξετε. Νο μπολς, που λενε στο χωριο μου. Συγνωμη για τις εκφρασεις μου αλλα μαλλον θα ριξω μαυρο βουνο, οχι μαυρη πετρα, ΒΟΥΝΟ να τους πλακωσει..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ