ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΨΗΛΑ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ?

"Απάντηση από εργαζόμενο στην ΕΡΤ"


"Ακούστε λοιπόν και τη φωνή ενός που ανήκει στη λίστα της "ντροπής", μια λέξη που δεν με αγγίζει όπως δεν με άγγιξε ποτέ στα 25 χρόνια της δημοσιογραφικής μου καριέρας. Δυστυχώς μέσα από τέτοιες πρακτικές διαπομπεύονται δημόσια άνθρωποι, έτσι για πλάκα. Για να τα δουν άλλοι τόσοι, άσχετοι με το χώρο...



της δημοσιογραφίας, και να πουν το μακρύ τους και το κοντό τους εντυπωσιασμένοι από τίτλους και αριθμούς... Ποιός αλήθεια δίνει το δικαίωμα και ποιός ελέγχει πηγές και πληροφοριοδότες; Η απάντηση είναι φυσικά μία: Ουδείς! Και φυσικά όλα γίνονται σ!
το όνομα της "δημοκρατίας" και της ελεύθερης έκφρασης απόψεων, θέσεων και ιδεών. Ο καθένας γράφει λοιπόν ό,τι θέλει, αρπάζει έγγραφα όποτε θέλει και τα ερμηνεύει όπως εκείνος θέλει. Και όσοι τα διαβάζουν επειδή δεν ξέρουν να τα επεξεργασθούν βγάζουν αυθαίρετα συμπεράσματα.
Λοιπόν επί της ουσίας. Είμαι στην ΕΡΤ 21 χρόνια έχοντας κι εγώ περάσει από τα δύσβατο μονοπάτι του συμβασιούχου και ξέροντας πολύ καλά τι είναι να αμείβεσαι για 20 συνεργασίες το μήνα και να δουλεύεις περισσότερο κι από τους μονίμους. Έχω δουλέψει ως αρχισυντάκτης με δημόσιους επαίνους από όλους, μα όλους, τους διευθυντές μου ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης. Εκανα πάντα ευσυνείδητα την δουλειά μου και ποτέ δεν εισέπραξα μια δραχμή και ένα ευρώ πάνω από τη συλλογική μου σύμβαση, την ώρα που άγνωστοι σε μένα συνάδελφοι, με ή χωρίς εισαγωγ!
ικά, διαγκωνίζονταν ο ένας τον άλλον για να υπογράψουν αποκλειστικές συμβάσεις με υπέρογκα ποσά για τα οποία μ' έπιανε ίλιγγος. Μετά από τόσα χρόνια λοιπόν συνεχούς και ανταλάντευτης προσφοράς, χωρίς ποτέ να είμαι ένας από τους εκάστοτε "ημετέρους", βλέπω τον εαυτό μου σε μια λίστα με ποσά που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα γιατί δεν αφορούν τρίμηνο ή τετράμηνο, αλλά ένα ολόκληρο έτος και αφορούν μικτές αποδοχές, όπερ σημαίνει περίπου 700 ευρώ καθαρά επιπλέον το μήνα, στο μισθό μου της συλλογικής σύμβασης. Και το σύνολο των αποδοχών που βγαίνει, είναι μικρότερο!
από
άλλων αρχισυντακτών αντίστοιχης εμπειρίας και προϋπηρεσίας σε άλλα πόστα της ενημέρωσης.
Και θέλετε να μάθετε για τη δουλειά μου;
Είμαι ο μοναδικός αρχισυντάκτης του τμήματος στο οποίο εργάζομαι και καλούμαι, εργαζόμενος υπερωριακά, να καλύψω δουλειά και ευθύνες (αρχισυντακτικές και διοικητικές) 2 ανθρώπων, ελλείψει άλλου αρχισυντάκτη, αμειβόμενος επιπλέον μόνο με το 1/3 του μισθού ενός δεύτερου αρχισυντάκτη. Και εδώ να τονίσω οτι ο χρόνος εργασίας επεκτείνεται εκτός των προγραμματισμένων βαρδιών, λόγω επικαιρότητας και εκτός ραδιομεγάρου. Όλο το 24ωρο, στα μέτρα του ανθρωπίνως δυνατού, καθώς και τα Σαββατοκύριακα, από επαγγελματική ευσυνειδησία και αίσθημα ευθ!
ύνης, ελέγχω τις ειδήσεις από οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκομαι με τον υπολογιστή μου και δίνω όποτε χρειάζεται, τις απαραίτητες κατευθύνσεις μακρόθεν ή δια ζώσης.
Οι απολαβές μου είναι ξεκάθαρες και αποτυπώνονται στη μισθοδοσία μου και δεν έχω τίποτα να κρύψω. Αν είχα αποκλειστική σύμβαση, αυτά τα 700 ευρώ θα ήταν ενσωματωμένα και δεν θα δημιουργούσαν την παραμικρή απορία.
Είναι όλα αυτά μεμπτά για να διαπομπεύομαι με αυτόν τον τρόπο;
Εκείνο που θα έπρεπε όλοι να αγωνιστούμε είναι να βελτιωθούν οι μισθοί όλων και όχι να ισοπεδωθούν εκείνων που προσπαθούν το καλύτερο και στο κάτω κάτω αμείβονται όπως όλοι οι συνάδελφοι στην ίδια θέση."

Γιάννης Δασκαλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ