ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ 28 ΚΑΙ 32 ΜΗΝΕΣ ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ.ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΙΧΑΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΦΟΥΡΘΙΩΤΗ ΚΑΙ ΤΖΟΥΛΙΑΣ

"Ε όχι"


"Yπηρετησα στο Πολεμικο Ναυτικο για 24 μηνες το 1987 σε παροπλισμενο πλεον αντιτορπιλλικο. Ημουν και ειμαι ενας ομοφυλοφιλος αντρας και ποτε δεν προσπαθησα
να το κρυψω για να αποφυγω τη στρατευση μου...


Θυμαμαι πηγαιναμε περιπολιες στο Αιγαιο για 2-3 εβδομαδες, το φαγητο ηταν απαισιο, οι υπαξιωματικοι αγενεστατοι και αξεστοι αλλα ημουνα περηφανος για τη στολη που φορουσα και τη τιμη να υπηρετω την πατριδα μας.
Πηρα τελικα το απολυτηριο μου απο το ιδιο καραβι μετα απο 24 ολοκληρους μηνες , χωρις κανενα βισμα, με Ι1 και με αγαπη για το Ναυτικο μας .


Εφυγα απο την Ελλαδα το 1994 και με λυπη μεγαλη διαβαζω καθημερινα οσα συμβαινουν με τα τσολια, τις φτηνες τσοντοπρωταγωνιστριες και τις κρυφες αδερφες που το παιζουν μανατζερ.

Παρακαλαω να βρεθει ενα παλλικαρι με πολλα α......α και να τους τουλουμιασει ολους αυτους στο ξυλο μπας και βαλουν μυαλο.

Ντροπη και αισχος .....ημουν και ειμαι παντα περηφανος για οτι ειμαι αλλα ολοι αυτοι τελευταια με κανουν και αισθανομαι οργη και ντροπη που ειμαι Ελληνας .

Βισματα, τσοντες , πολιτικοι, τηλεπερσονες , κλεφτες και υποκριτες εχει γεμισει ο τοπος .

Πεταξτε τους στα σκουπιδια.
Εγω εφυγα και γλιτωσα....λυπαμαι ομως οσους εμειναν πισω

υ.γ. Τα 2 χρονια θητειας που ξοδεψα για την Ελλαδα ποιος θα μου τα δωσει πισω;;;;;;;;;;;;"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ