ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΜΗ ΧΤΥΠΑΣ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ

Καταγγελία ΣΟΚ για Βαρδινογιάννη και STAR

"Μόλις απολύθηκα από το Star Channel μετά από 10 χρόνια δουλειάς"



"Σε ευχαριστώ πολύ κύριε Βαρδινογιάννη κύριε Αλκαλάι και κύριε
Κυριακόπουλε για αυτά τα 10 χρόνια που σας πρόσφερα τις υπηρεσίες μου
κάτω απο διάφορες κλιματολογικές συνθήκες στην κορυφή του Υμηττού
(Ήλιος μέχρι λιποθυμίας - βροχή με κεραυνούς - χιόνι έως και 2 μέτρα
σε κάποια σημεία) και ήμουν εκει να κάνω την δουλεια μου σε καθε...
περίπτωση που ήταν αναγκαίο απο την θέση εργασίας μου!

Φυσικά δεν πήρα καμία άδεια όλα αυτά τα χρόνια καθώς δεν υπήρχε η
περίπτωση αναπλήρωσης μου απο συναδέλφους μου αλλα δεν παραπονούμαι
γιατί μου δίνατε την νόμιμη αποζημίωση καθε τέλος σχεδόν χρόνου που
είναι 2 μισθοί όπως ορίζει η εργατική νομοθεσία!

Φυσικά και δεν είχα πάρει καμία αναρρωτική άδεια όλα αυτά τα 10 σχεδόν
χρόνια και δεν είχα επιβαρύνει την επιχείρηση με κάποια ζημιά!

Φυσικά και δεν παραπονέθηκα όταν αρνηθήκατε να μας αγοράσετε ένα
θερμαντικό σώμα για να μην παγώνουμε τον χειμώνα αλλα το πήραμε ρεφενέ
οι τέσσερις συνάδελφοι που εργαζόμασταν εκεί όπως και πολλά άλλα
αναγκαία για την ομαλή μας διαβίωση σε αυτό τον χώρο εργασίας οπού δεν
είχαμε ούτε τουαλέτα για την ανάγκη μας ούτε νερό να πλυθούμε και το
μαζεύαμε από τα κλιματιστικά μηχανήματα!

Φυσικά κάποια στιγμή μας βάλατε ένα παλιό κλιματιστικό μηχάνημα που
ασφαλώς λόγω καιρικών συνθηκών δεν δούλευε πάντοτε σωστά, αλλα κάποια
στιγμή μας φέρατε ένα νέο όταν το παλαιό πλέον καταστράφηκε!

Φυσικά μας δίνατε κάποιο ποσό της τάξης των 60 ευρώ τον μήνα για
καύσιμα όπου αυτό το ποσό ενώ το κόστος της βενζίνης είχε διπλασιαστεί
από το 2001 ποτέ δεν μας κάνατε την ανάλογη αναπροσαρμογή!

Φυσικά δεν είχα ούτε εγώ ούτε οι άλλοι 3 συνάδελφοι μου προκαλέσει
προβλήματα με την συμπεριφορά μου στην επιχείρηση και στο όνομα αυτής
δεν είχα δώσει ποτέ μομφή υποστηρίζοντας πάντα τόσο την αξιοπιστία σαν
εταιρεία και σαν περιβάλλον γενικά όλα αυτά τα χρόνια!

Φυσικά και εγώ είχα τροποποιήσει έτσι την ζωή μου για να ήμουν πάντα
στην εργασία μου ένα συνεχές 48ωρο καθε φορά όλα αυτά τα χρόνια!

Δεν παραπονέθηκα ποτέ και σε κανέναν για οτιδήποτε και ήμουν
ευχαριστημένος αν και ήξερα οτι λόγω ψηφιακής τηλεόρασης κάποια στιγμή
θα έχανα την εργασία μου καθώς δεν θα υπήρχε ανάγκη ύπαρξης του
τμήματος μου (RF) μετά την πλήρη ψηφιοποίηση στην εκπομπή απο τις
εγκαταστάσεις του Υμηττού!

Φυσικά ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκα ούτε εγώ ούτε οι άλλοι συνάδελφοι για
τον ψυκτικό θάλαμο χωρίς ικανή μόνωση προστασίας απο την ακτινοβολία
που τον είχαμε μετατρέψει σε δωμάτιο ζούσαμε την μισή σχεδόν ζωή μας
εκει μεσα

Αλλα έλπιζα οτι αυτό θα γινόταν σε 3-4 χρόνια όταν πλέον θα έβγαινα
στην σύνταξη και η ζωή μου θα είχε πάρει μια άλλη τροχιά!

Βεβαια εσείς αυτό δεν το υπολογίσατε αλλα με είδατε σαν ένα βάρος που
σας κόστιζε στο οικονομικό ισοζύγιο στο τέλος καθε μήνα

Φυσικά δεν με ρωτήσατε αν εγώ θα έχω να πληρώσω αύριο τους
λογαριασμούς μου η αν θα έχω να πληρώσω τις ανάγκες των παιδιών μου σε
τροφή μόρφωση και υγεία!

Φυσικά δεν σας ενδιαφέρει και γιατί αλλωστε να σας ενδιαφέρει?

Μια ανώνυμη μονάδα ήμουν μεσα στην μηχανή σας αλλα εγώ ήμουν πάντα
εκει σε όλες τις συνθήκες!

Εσείς δεν ήσασταν τώρα δίπλα μου σε αυτή την δύσκολη όντως οικονομική
κατασταση που αντιμετωπίζουμε όλοι μας και για εμένα απλά κάνατε την
ζωή πολύ ποιο δύσκολη έως ανυπόφορη σε πολλούς τομείς!

Για άλλη μια φορά τελειώνοντας αυτό το μήνυμα που πολύ αμφιβάλω αν θα
το δειτε η αν θα έχετε την ευαισθησία να το διαβάσετε θέλω να σας
ευχαριστήσω για το γλυκό ψωμί που μου δώσατε τόσα χρόνια αλλα τώρα που
σας είχα και εγώ ανάγκη απλά εσείς δεν ήσασταν εδω δίπλα μου!"

Ένας Πρώην Εργαζόμενος στο Star Channel






Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ