ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ.ΕΒΑΛΑΝ V-POWER ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΦΥΓΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΔΕ ΒΑΛΑΤΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΦΕΥΓΩ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΒΑΖΟΥΝ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΠΑΝΤΑ.ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΑΠΛΑ

Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010


"Έχουν πάθει κουφαμάρα οι υπάλληλοι της SHELL"


"Την προηγούμενη Κυριακή, επιστρέφοντας από Θεσσαλονίκη σταματάω στην SHELL στο Κορινό (εθνική οδός). Με δυνατή και ξεκάθαρη φωνή λέω ότι θέλω να μου φουλάρουν το αυτοκίνητο με ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ. Καθώς λοιπόν περιμένω για να γεμίζει το ρεζερβουάρ, παρακολουθώ τσακωμό πελάτη στην διπλανή σειρά που έλεγε στον υπάλληλο ότι του ζήτησε απλή αμόλυβδη και αυτός φυσικά του έβαλε...
V-POWER. Δεν μπόρεσε βέβαια ο άνθρωπος να βγάλει άκρη. Πλήρωσε εκνευρισμένος και έφυγε. Τελειώνει και το δικό μου γέμισμα, και στρίβω το κεφάλι μου για να δω την αντλία. Και τι βλέπω?? Ότι μου έβαλαν και έμενα V-POWER!! Οι άνθρωποι είναι απατεώνες!! Και φυσικά δεν φταίνε οι αλλοδαποί που και καλά…. κάνουν ότι δεν ακούνε αυτό που τους λες, αλλά οι διοίκηση της εταιρίας που έχει δώσει αυτή την απαράδεκτη εντολή. Έτσι ρε απατεώνες θα βγάλετε τα σπασμένα τις κρίσης??? Ντροπή σας!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ