ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΚΟΚΚΑΛΑ

Ειμαι γυναικα ετων 30. Μενω με τους γονεις. Δουλευουμε ο πατερας μου κι εγω.Ο πατερας μου ειναι αγροτης. Δουλευουμε περιπου 10-12 ωρες την ημερα. Εισοδηματα? Ας γελασω! Ποιο εισοδημα? Δεν μενει τιποτα!Και απο το τιποτα που μενει ζητανε να δωσω. Λεει θα μου...



κοψουν το μισθο. Λεει θα απελευθερωσουν τις απολυσεις.Την πεινα μπορουν να την κοψουν?Την ακριβεια μπορουν να την κοψουν? Θελετε αυξησεις?ΧΟΛΗ θα παρετε.
Στο τελος του μηνα το ψυγειο ειναι αδειο. Οι γονεις μου τοσα χρονια παλεψαν για να μου προσφερουν τα παντα! Και ηρθε η στιγμη να προσφερω εγω και δεν μπορω!Ποσο τους ντρεπομαι τους γονεις μου..Με πιανει απελπισια. Ντρεπομαι να τους κοιταξω στα ματια. Ειμαι 30 πως να προχωρησω τη ζωη μου οταν η οικογενεια μου υποφερει?Πως να προσφερω στην κοινωνια οταν η κοινωνια μου προκαλει απελπισια?Μου εχουνε στερησει τα ονειρα. Θελω να δημιουργησω και δεν μπορω,Θελω να κανω οικογενεια και δεν μπορω.Πως να αφησω τους ανθρωπους που με γεννησαν να πεινανε? Ξοδεψαμε περιουσια για να σπουδασω και με αναγκαζουν οι 300 να ανεχομαι τις προσβολες για να μην χασω τη δουλεια μου.Να δινω τη ψυχη μου στη δουλεια να μου ζητανε κι αλλο και να λεω ευχαριστω. Εχω χασει καθε αξιοπρεπεια.Ντρεπομαι. Για μενα ντρεπομαι γι αυτους τους 300 τους απληστους που δαγκωσαν το χερι οπου τους εδωσε ψωμι. Ας βρεθει ενας απο τους 300 να αξιζει τα παντελονια που φοραει. ΕΝΑΣ.απο τους 300 να νιωσει ντροπη.Ενας να νιωσει τον πονο μου. Να βρεθει ενας απο τους 300 που να ειναι ανθρωπος.
Κανατε αρχοντες τους ξενους και επαιτες τους Ελληνες. Κυριοι ενα μεγαλο ευχαριστω που εχετε ξεφτιλησει καθε αξιοπρεπεια.

κυριοι ευχομαι να μην σας πιανει υπνος το βραδυ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
----------------------------------------------------------------------------------

"Ενα πράγμα που θα μας σώσει στην Ελλάδα είναι η συνοχή της οικογένειας.
Να το ξέρετε, μόνο από αυτό θα σωθούμε.
Νομίζεις κορίτσι μου ότι σε άλλες χώρες μένουν παιδιά 30 ετών μαζί με τους γονείς τους?
Σε πληροφορώ πως όχι απλά δε μένουν, αλλά οι σχέσεις τους είναι εντελώς τυπικές.
Πως νομίζεις ότι κουτσοζούν τόσες ελληνικές οικογένειες?
Θα σου πω εγώ, η οικογένεια είναι αλυσιδα ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.
Εσύ θα βοθήσεις τους γονείς, οι γονείς θα σου αφήσουν κάποτε ένα σπίτι, εσύ θα κάνεις παιδί, οι γονείς και τα πεθερικά σου θα το κρατάνε όσο θα δουλεύεις, και το δεύτερο παιδί το ίδιο.
Μπορεί να μένετε πάνω-κάτω η και μαζί, στα ζόρια θα φάτε όλοι από την ίδια κατσαρόλα και όταν οι γονείς σου χρειαστούν εκείνοι στήριξη για τα γεράματα, εσύ, ο άντρας και τα παιδιά σου θα τους δώσετε ένα ποτήρι νερό.
Ετσι γινόταν πάντα, έτσι θα γίνει.
Αγανακτώ όταν ακούω νέους να λένε "Δεν παντρεύομαι γιατί δεν έχω φράγκα".
Αν είναι δυνατόν!
Εκτός από τους πλούσιους, όλοι φτωχαδάκια ήμασταν οταν παντρευτήκαμε, τι να κάναμε, να περιμένουμε μέχρι τα 40?????
Με δανεικά νυφικά πήγαιναν οι γυναίκες στην εκκλησία και τα πρώτα έπιπλα ήταν μεταχειρισμένα από το πατρικό.
Ποτε τις μάθαμε αυτές τις..λαρτζιές???
Από πότε πρέπει το μωρό να έχει καινούριο καρότσι των 500 ευρώ και να μην πάρει του ξάδερφου η του γείτονα που δεν το θέλει πια???
Εγώ ο ίδιος έζησα στο ίδιο σπίτι με τα πεθερικά μου στην αρχή και καθόλου δε ντρέπομαι και δεν το ξεχνώ το χρέος μου.
Το ίδιο κάντε εσύ και ο άντρας σου.
Και όλα θα γίνουν κορίτσι μου, μν αφήνετε τη ζωή να περνάει έτσι, ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΩ!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ