ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙΣ ΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΞΗΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!!!!!!

Να πιαστεις απο κρατος.Μια φραση που την πρωτακουσα απο τη μανα μου την κυρα μαρια(καλη της ωρα)στα πρωτα χρονια του δημοτικου.Την εποχη που το" καλοριφερ μας "ηταν ενα μαγκαλι με καρβουνα απο κληματοβεργες,και ενα κοματι λεμονοκουπα στην ακρη για τις αναθυμιασεις.Την εποχη που το ηλεκτρικο μας ηταν μια λαμπα πετρελαιου με φυτιλι και που εσβηνε για οικονομια στο πετρελαιο μετα τις 10 το βραδυ.Μια εποχη φτωχιας πραγματικης και οχι φανταστικης οπως την βλεπουμε σημερα.Την εποχη που η μανα και ο πατερας φευγανε το πρωι να πανε στα χτηματα να δουλευουν ολη μερα ηλιο με ηλιο και να γυρνανε κατακοποι το βραδυ για να μπορεσουν να φερουν ενα μεροκαματο να ζησει η οικογενεια.Ηταν η εποχη που καθε τριτη κυριακη εμεις τα παιδια μυριζαμε κρεας στην κατσαρολα της μανας και ηταν κυριακη μερα χαρας για μας γιατι θα τρωγαμε σουπα αυγολεμονο με κρεας.Ηταν η εποχη που το μεροκαματο ηταν σκληρο κι απανθρωπο,οπως να σκαβει καποιος ολη μερα σχηματιζοντας τα λεγομενα κουτρουλια,η να σερνεται κατω απο τα κληματα για να χαρακωσει τα "κουρβουλα"της μαυρης σταφιδας.Και τοτε οταν γυριζε η μανα το βραδυ με τα ποδια απο το μεροκαματο στον καμπο η στου ρουτση με τα ποδια,γιατι στο γαιδουρακι ειχε φορτωμενα ξυλα για το φουρνο,μου ελεγε.Παιδακι μου κυτα να σπουδασης να πιαστεις απο ΚΡΑΤΟΣ να φτιαξης τη ζωη σου να μην παιδευεσαι οπως εγω με τον πατερα σου.Και τα χρονια περασαν κι εγω εφυγα πηγα να βρω την τυχη μου στα καραβια,και κει γυρω στα 75 καποια γνωστη μου ειπε,γιατι δεν κανεις μια αιτηση στον ΟΣΕ για συνοδος στα λεωφορεια ρε παιδακι μου?Και πηγα και εριξα μια αιτηση,και ω του θαυματος σε 15 μερες με ειδοποιησαν να περασω απο τον ΟΣΕ στην οδο καρολου.Στο διαστημα αυτο εγω ειχα κατεβει στον πειραια και εψαχνα να βρω βαπορι,ειχα βρει το ΚΕΤΤΥ ενα ψυγειο αλλα δεν ειχα κλεισει.Πηγα στον ΟΣΕ και οταν μου ειπαν οτι θα παιρνω 2850 δραχ το μηνα συν 50δραχ για καθε διανυκτερευση μακρυα απο την αθηνα,μονο που δεν εβαλα τα γελια μπροστα τους,σκεπτομενος τις 33.000 πουθα επ αιρνα το μηνα μπαρκαροντας..Και φυσικα μπαρκαρησα και συνεχισα να μπαρκαρω για χρονια κερδιζοντας βεβαια πολλαπλασια χρηματα απο αυτα ενος δημοσιου υπαλληλου.Και τα χρονια περασαν εκανα κι εγω παιδι και οταν μεγαλωσε ηρθαν στο νου μου τα λογια της κυρα Μαριας της μανας μου,παιδακι μου να πιαστεις απο κρατος να φτιαξης τη ζωη σου.Και οχι μονο ηρθαν τα λογια αλλα τα ειπα κι ολας στο γιο μου.Και οσο και αν προσπαθησα ομως δεν καταφερα να τον βαλω σε καποιο δημοσιο φορεα και τωρα δουλευει σαν σεκιουριτας παιρνοντας 4 ευρω την ωρα,και ευτυχως του κολανε και ενσημα.Αναλογιζομαι ομως ως ποτε θα εχει δουλεια η ως ποτε θα πληρωνεται για να βγαζει τις υποχρεωσεις του?Και βλεποντας τα χαλια του ταμειο μου ΝΑΤ του πιο πλουσιου ταμειου στην ελλαδα μεχρι το 1981,αναρωτιεμαι αν τοσα χρονια που πληρωνα τεραστιες εισφορες θα καταφερω να παρω συνταξη?Γιατι απο το πιο πλουσιο ταμειο που ηταν οταν ανεβηκε ο μακαριτης αντρεας στην εξουσια οχι μονο πηρε τα αποθεματικα του ταμειου ατοκα αλλα ερριξε και στο ΝΑΤ τις συνταξεις των παλινοστουντων της εθνικης αντιστασης,ξερετε αυτους απο το παιδομαζωμα η αυτους που την κοπανησαν οικιοθελως για να μην εκτελεστουν και πηγαν στην ανατολικη ευρωπη.Και ηρθε το πιο πλουσιο ταμειο να γινη μετα απο 25 περιπου χρονια το πιο φτωχο.Και γω καθομαι τωρα και αναρωτιεμαι μπας και η κυρα μαρια ειχε δικιο οταν μου ελεγε ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙΣ ΑΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ και γω αδικο που προτιμουσε τα πολυ περισσοτερα λεφτα της θαλασσας?Και φυσικα και οι σημερινοι γονεις τα ιδια λεμε στα βλασταρια μας αλλα με αλλο σκεπτικο.Θα μπουν στο δημοσιο θα καθοντε και θα πληρωνοντε και μπορει να μπουν και σε καμια υπηρεσια που δουλευει καλα το γρηγοροσημο και θα περνανε ζωη και κοτα.Αραγε ειχες δικιο μανα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ