ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ

"Φοβάμαι μην κάνω καμία κουταμάρα..."


"Είμαι ένας οικογενειάρχης με 3 ανήλικα παιδιά. Δυστυχώς, είχα μια πολύ μεγάλη εταιρεία με 30 εργαζόμενους, την οποία την έπνιξαν οι Τράπεζες πριν από 5 χρόνια. Πέρασα 57 δικαστήρια και αθωώθηκα σε όλα (αθωώθηκα φυσικά γιατί απέδειξα ότι η Τράπεζα έσφαλε) , όμως ο βραχνάς της εφορίας (180.000 ευρώ) παραμένει και μου έχει δημιουργήσει τρομερό ψυχολογικό πρόβλημα (παρακολουθώ ψυχολόγο, χωρίς αποτελέσματα). Απειλούμαι με ...
κατασχέσεις και έχω να κοιμηθώ 2 χρόνια κανονικά. Βλέπω καθημερινώς τους Βοσκοπουλαίους, τους Μαντέληδες, τους Χριστοφοράκους και τόσους άλλους και για να μην μακρηγορώ αισθάνομαι ότι κάπου είμαι ηλίθιος. Φυσικά και αναγνωρίζω το χρέος μου, αλλά πως να το πληρώσω ? Τα παιδιά μου, τι μέλλον θάχουν ? Θάθελα τις συμβουλές σας...............Δεν αντέχω άλλο, φοβάμαι μήπως κάνω καμμιά κουταμάρα. "


Αναγνώστης με τρία μικρά παιδιά

ΦΙΛΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΦΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ.ΚΑΝΕ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΕ.ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΘΗΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΠΕΡΙ ΜΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ,ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΩΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΓΙΑΤΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΓΙΑ ΧΡΕΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ