ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Ο ΚΛΕΨΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ Ω ΚΛΕΦΤΑΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ

"Καταγγελία για εστιατόριο στο Μικρολίμανο"


"Εστιατοριο ΒΟΣΠΟΡΟΣ στο Μικρολιμανο!! Προσοχη στην απάτη με την αποδειξη!!! Ζητηστε ΑΠΟΔΕΙΞΗ και οχι τον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ!!
Προχθες με την οικογενεια μου φαγαμε στον Βοσπορο στο Μικρολιμανο. Για το φαγητο και το service μονο καλα εχω να πω!! Το ιδιο και για τις τιμες που μου φανηκαν απολυτως λογικες ΑΛΛΑ οταν ζητησα τον λογαριασμο ειχαμε ...
παρατραγουδα!! Μου εφεραν μια αποδειξη που ηταν ολοιδια εκεινες που περνανε στην εφορια. Συνηθως κοιταω αν εχει ΑΦΜ, ΔΟΥ, ωρα εκδοσης κτλ. Αυτο που μου κινησε την περιεργια ήταν οτι εγραφε στον τιτλο "ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ" και οχι "ΑΠΟΔΕΙΞΗ". Πληρωσα κανονικα δινοντας τον "λογαριασμο" στην κοπελα μαζι με τα λεφτα η οποια μου τον επεστρεψε με τα ρεστα. Οταν σηκωθηκαμε για να φυγουμε στην εξοδο λεω στην κοπελια -Αυτη ειναι η κανονικη αποδειξη που μου δωσατε ετσι? -Οοοχι μου λεει
-Πηγαινε σε παρακαλω μεσα να μου φερεις την κανονικη αποδειξη
Πηγε απέναντι και επεστρεψε να μου ζητησει τον λογαριασμο (τον οποιο και κρατησε) και αφου της τον εδωσα πηγε παλι μεσα και μου εφερε την αποδειξη!!! Η οποια ηταν ακριβως ιδια με τον λογαριασμο (ιδιο χαρτι, ιδια γραμματοσειρα, τα παντα) με μονη διαφορα οτι αντι για τιτλο "ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ" ειχε " ΑΠΟΔΕΙΞΗ" με το νουμερο της.
Η ερωτηση ειναι η εξης:
Αν εγω δεν το προσεχα και το δηλωνα στην εφορία, σε ελεγχο θα ετρωγα προστιμο ή οχι??? Ειναι δυνατον τοσο κεντρικα καταστήματα να κοροιδευουν τοσο απροκαλυπτα τον κοσμο??? Και μην τολμησει να βγει κανεις οτι εγινε τυχαια!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ




Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ