ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΑ ΝΑΥΑΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ Η ΠΛΑΚΑ

"Ακουσον Ακουσον"


"Είμαι δημόσιος υπάλληλος, με λογαριασμό μισθοδοσίας στην Τράπεζα Κύπρου καθώς επίσης και ένα σεβαστο ποσό καταθέσεων εκεί. Πριν από 3 εβδομάδες πήγα να κάνω μια αίτηση....



για την έκδοση μιας πιστωτικής κάρτας στην εν λόγω τράπεζα καθ'ότι είχα μια πιστωτική από αλλού και είπα να την καταργήσω για να έχω τις δραστηριότητες μου συγκεντρωμένες σε μία τράπεζα. Εδώ να σημειώσω ότι έχω 2 σπίτια στο όνομά μου καθώς και ένα πολυτελές αυτοκίνητο χωρίς να χρωστάω τίποτα από αυτά καθώς και γενικά να μην χρωστάω πουθενα ούτε ένα ευρώ. Και άκουσον άκουσο! ν αυτή η "μεγάλη' τράπεζα απέρριψε το αίτημά μου στέλνοντάς μου μια επιστολή μετά από 3 εβδομάδες ότι λυπούνται πολύ αλλά το αίτημα μου δεν έγινε δεκτό... Δηλαδή τί έπρεπε να έχω καμμια βίλλα στην Εκάλη και 1.000.000 ευρω στην άκρη συν κανένα ιδιωτικό τζετ για να μου βγάλουν μια πιστωτική; Τους προκαλώ ανοιχτά να με διαψεύσουν καθώς και να σοβαρευτούν λιγάκι..."


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

------------------------------------------------------------------------------

"αγαπητέ φίλε, τους πελάτες σαν εσένα, τους ονομάζουν "ναυάγια" οι τράπεζες. πρόκειται για πελάτες από τους οποίους οι τράπεζες δεν θα κερδίσουν, αφού έχουν χρήματα και θα είναι συνεπέστατοι στις υποχρεώσεις τους. έτσι λοιπόν στην περίπτωση που κάποιος θέλει μια κάρτα, για να την χρησιμμοποιέισει σαν "εργαλείο" οι πιθανότητες να κερδίσει η τράπεζα είναι μηδενικές. σε κάθε περίπτωση, όμως, μόλις ένας πελάτης σαν εσένα "απειλήσει" ότι θα πάρει τα χρήματα του και θα πάει σε άλλη τράπεζα, τότε η έκδοση της κάρτας είναι σίγουρη κÎ! �ι μάλιστα με δωρεάν συνδρομή. δοκίμασε το να δεις - έχει πλάκα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

(οι πληροφορίες αυτές είναι από "μέσα")


Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ