ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

"Το παιδί μου και εγώ"


"Επειδή νιώθω πολύ πολύ ξανθιά τώρα τελευταία θα ήθελα αγαπητοί συναναγνώστες να μου απαντήσετε - ο γιαλός είναι στραβός ή εγώ στραβά αρμενίζω?????
Διαβάζω παντού για τα τρομερά προβλήματα υπογεννητικότητας που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, οι Έλληνες κάνουν το πολύ ένα παιδί λέει, σε κάποια χρόνια δε θα υπάρχουν...

αρκετά λεφτά για συντάξεις γιατί σήμερα αντιστοιχούν 4 εργαζόμενοι για ένα συνταξιούχο ενώ τότε η αναλογία θα είναι 1/1 και τα λοιπά.
Καλώς μέχρι εδώ.
Πάμε τώρα στις απορίες μου.

1: Ποιά υπογεννητικότητα???
Οπου και να κοιτάξω γύρω μου βλέπω φουσκωμένες κοιλιές, τα πάρκα είναι γεμάτα πιτσιρίκια, οι παιδικοί σταθμοί είναι φίσκα και δε βρίσκω θέση για το γιο μου, πάω στο γυναικολόγο και οι έγγυες περιμένουν ουρά και ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ θέλουν να κάνουν παιδί και όταν δε μπορούν τρέχουν για εξωσωματική. Αυτή τη στιγμή που σας γράφω από την απέναντι πολυκατοικία πρέπει να τσιρίζουν πάνω από 30 παιδάκια.

2: Αντε και να το δεχτώ ότι έχουμε υπογεννητικότητα αφού δεν κάνουμε έξι παιδιά όπως το '40 αλλά δύο ανα ζεύγος περίπου.
Τα οποία πρέπει μεθάυριο να δουλέψουν ώστε να μας εξασφαλίσουν τις συντάξεις.
ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ???????????????
Εδώ κλαίγεστε ότι δε θα έχουμε αρκετούς εργαζόμενους, αλλα΄΄εχουμε ΤΟΣΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ.
Οι οποίοι το 2040 αν συεχίσουμε έτσι θα είναι ο μισός πληθυσμός!
Αρα τι νόημα έχει το επιχείρημα "Κάντε παιδιά για να έχουμε μεθαύριο εργαζόμενους να εισφέρουν για τη σύνταξή σας???"
Αφού το πιο πιθανό είναι να είναι άνεργα!
Δε θα υπάρχει κύριοί μου έλλειψη εργαζόμενων αλλά έλλειψη εργασίας, η εγώ είμαι χαζή και δεν καταλαβαίνω???????????

3: ΕΓΩ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΙ???????????
Δεν αντέχω με τίποτα την κλάψα και δε θα ισχυριστώ ότι πεινάμε, αν και ο συζυγός μου δεν αμείβεται καλά και η δική μου εργασία είναι εποχιακή. Δόξα τω Θεώ έχουμε το σπίτι μας, είμαστε νέοι και δε μπορώ να πω ότι το παιδί μας έριξε έξω οικονομικά σε καμία περίπτωση.
Σέφτομαι όμως ότι το γιο μας, έτσι όπως πάει, μπορεί να τον ζούμε εμείς όλη του τη ζωή η να καταντήσει αυτός να ζει εμάς.
Η να πάμε όλοι μετανάστες.
Αξίζει λοιπόν τον κόπο να φέρω άλλο ένα παιδί 'αυτή τη χώρα????
Δε μετανιώνουμε με τίποτα που γίναμε γονείς, δεν έχεις ζήσει τίποτα αν δε ζήσεις αυτό, αλλά γιατί να το ξαναζησουμε τελικά???

Απαντήστε κάπιος γονιός πως σκέφτεστε και εσείς γιατί εμείς το συζητάμε, το συζητάμε, αλλά άκρη δε βγαίνει.
Εγώ ξέρω κύριε Γιωργάκη μου ότι ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Και μαραζώνουν στον ΟΑΕΔ.
Και φυσικά δε μπορούν να συνεισφέρουν σε καμία σύνταξη, αντιθέτως επιβαρύνουν τους συνταξιούχους γονείς τους.
Και γαμώ το ανταποδοτικό σύστημα!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ