ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

"Δεν μπορειτε να με αναγκαζετε να δανειζομαι για να ζησω"


"Ειμαστε ενα νεο ζευγαρι, με 3 απο τους 4 γονεις μας προσφυγες και με ενα αγνοουμενο θειο. Αποφασισαμε και εμεις να προσπαθησουμε να δημιουργησουμε κατι δικο μας με τη βοηθεια που προσφερει το "κοινωνικο" μας κρατος.

Προχωρησαμε στην αγορα διαμερισματος, 2 υπνοδωματιων...
φυσικα, γιατι κατι περισσοτερο πλεον ειναι ανεφικτο για τους περισσοτερους. Αιτηθηκαμε και για την χορηγια των 37,600 Ευρω απο την Υπηρεσια Μεριμνης τον περασμενο Οκτωβριο και φυσικα για την επιδοτηση επιτοκιου απο τον Φορεα Ισης Κατανομης Βαρων.

Τον Ιανουαριο παρακαθησαμε στην νενομισμενη "συνεντευξη" της Υπηρεσιας Μεριμνης, οπου επιβεβαιωθηκε οτι πληρουσαμε ολα τα κριτηρια και ειχαμε καταθεσει ολα τα απαραιτητα δικαιολογητικα για να προχωρησει η εξεταση της αιτησης μας.
Η πρωτη εκτιμηση του υπευθυνου της συνεντευξης ηταν οτι θα ειχαμε παραλαβει την επιταγη της επιδοτησης μεχρι τον Μαιο του 2010.

Οπως ολοι καταλαβαινετε, αυτο δεν εγινε και ειναι μεσα Ιουλιου του 2010.
Η τελευταια εκτιμηση απο την υπηρεσια μου δωθηκε χτες και ειναι πλεον ο Οκτωβριος του 2010.

Ελα που ομως, το διαμερισματακι μας τελειωνει επιτελους! Ελα που μας λειπουν οι 37,600 Ευρω για να το ξοφλησουμε και να μπορεσουμε να ζησουμε μεσα σαν ανθρωποι!

Δεν θελω να καταγγειλω την Υπηρεσια Μεριμνης, οσο και αν αυτο μου ειναι πολυ ευκολο. Δυστυχως το προβλημα δεν ειναι εκει.
Το προβλημα βρισκεται, η μαλλον το ρευστο δεν βρισκεται, στο ταμειο. Η κυβερνηση μετα τις προεκλογικες εξαγγελιες για αυξηση της χορηγιας στις 37,600 Ευρω ειχε να αντιμετωπισει ενα κονδυλι των 120 εκατομμυριων ευρω. Απο αυτα εδωσε μονο τα 80... Ολοι μας καταλαβαινουμε με απλα μαθηματικα οτι τα 80 δεν ειναι αρκετα.

Και σας ρωτω και ζητω απελπισμενα την συμβουλη σας. Τι να κανουμε;
Η μονη λυση που καταφερα να σκεφτω ειναι να αποταθω σε ολες τις τραπεζες. Να δανειστω το ποσο που μου λειπει, σε οποιο επιτοκιο μου καθορισουν, να πληρωσω τα εξοδα δανειου, τους τοκους στο τελος της περιοδου και να περιμενω το αγαπημενο μας κρατος να συμπληρωσει την "προσφορα"/"δωρεα"/"ελεημοσυνη" που θα επιτρεψει και σε εμας τα παιδια της προσφυγιας να δημιουργησουμε κατι επιτελους με αξιοπρεπεια.

Δε θελω να λαικισω λεγοντας οτι το κρατος μας δουλευει για αλλη μια φορα για τις τραπεζες. Αλλα βλεποντας ως μονη λυση τον προσωρινο, ακριβο δανεισμο απο τραπεζα του ποσου που το κρατος καθυστερει να εκταμιευσει, μονος κερδισμενος ειναι η εκαστοτε τραπεζα.

Ειμαι προσφυγας και το θεωρω τιμη μου που συνεχιζω να αγωνιζομαι με ολο μου το σθενος. Ειμαι μισος Ελληνας με παππου Χιωτη, προσφυγα απο τη Μικρα Ασια, προσφυγα απο την Ελλαδα του 1940 και προσφυγα απο την Κυπρο του 1974. Δεν θελω κυριοι του κρατους να ζω με δανεικα, δε θελω να μου συμπεριφερεστε λες και φταιω εγω που δικαιουμαι μια χορηγια για να εχω ενα μερος να δημιουργησω την οικογενεια μου. Δε θελω να με ξεμπροστιαζεται απεναντι σε καθε developer που ζητα απο εμενα το νενομισμενο, να εξοφληθει για τις υπηρεσιες του.

Δεν μπορειτε να με αναγκαζετε να δανειζομαι για να ζησω, δεν μπορειτε να με στελνετε με την θηλια στο λαιμο σε καθε τραπεζιτη που το μονο που εχει να κανει ειναι να την σφιξει περισσοτερο.

Αναλογιστειτε τις ευθυνες που αναλαβατε, ξεπληρωστε το χρεος που εχετε απεναντι σε εμας τους προσφυγες, εκπληρωστε τα ψευτικα τα λογια τα μεγαλα που μας αραδιασατε και εμεις οι χαζοι, στην αναγκη μας, σας ψηφισαμε για ενα καλυτερο αυριο."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ