ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ

"Προς τον Πρωθυπουργό τις Ελλάδας "


"Είμαι κάτοικος Μεταξουργείου τα τελευταία 25 χρόνια. Μεγάλωσα στην γειτονιά αυτή ,και παίζαμε με τους φίλους μου, και τα βράδια καθόμασταν έξω και περνάγαμε καλά. Να θυμίσω σε κάποιους ‘εθνοπατέρες, και ψευτοκουλτουριαρηδες’ ,στην περιοχή αυτή δεν έχει μόνο οίκους ανοχής, έχει και τίμιες οικογένειες που δουλεύουν μέρα-νύχτα και παιδιά μικρά που απλά ...
θέλουν να παίζουν.. Και δεν μπορούν γιατί κάτω στην πλατεία βρίσκεις σύριγγες από ναρκομανείς και ότι άλλο θες .. Μετά τις 21..30 κανένας δεν είναι στην πλατεία, γιατί έρχονται ορδές Αλγερινών! , Κούρδων, Αφγανών και μοιράζουν την λεία τις ημέρας, με αποτέλεσμα να τσακώνονται και μεταξύ τους. Δεν υπάρχει μέρα, που να μην έχουν σπάσει αυτοκίνητα, να μην έχουν κλέψει κάποιον ,και μαχαιρώσει .Από την άλλη εγώ και συμπολίτες μου ,πληρώνουμε φόρους, υπηρετήσαμε την πατρίδα μας, είμαστε νομοταγείς …Και όλα αυτά γιατί ?
Για να φοβάται η μάνα μου να πάει στον μπακάλη, η αδελφή μου να περάσει από την πλατεία ,ο πατέρας μου μην τον ληστέψει κανείς …??Έλεος πια.. Έως πότε, κύριοι που μας κυβερνάτε , θα μας έχετε ξεχασμένους και γραμμένους ? Δεν μας φτάνουν όλα τα άλλα.. νοίκια, νερό , λογαριασμοί ,να φοβόμαστε και για την ζωή μας?
Εσείς λοιπόν όλη , που βγαίνετε στα τηλεοπτικά παράθυρα ,και μιλάτε για τα πάντα, μας συμπονάτε και μας αγαπάτε , όχι μια μέρα, ούτε μια ώρα δεν θα ζούσατε όπως ζω εγώ ,και άλλη πολλοί…

Κύριε Πρωθυπουργέ τις Ελλάδας ….όχι το 13 και 14 μισθό αλλά και την ζωή μου ακόμα θα έδινα αν ήξερα πραγματικά ότι ο Γιάννης ο ανιψιός μου και η Άρτεμης, ανιψιά μου θα είχαν ένα καλύτερο μέλλον.. Μην μας ξεχνάτε άλλο γιατί κάποια στιγμή, θα σας ξεχάσουμε όλη η έλληνες μαζί, και το πιο σημαντικό η ίδια η ιστορία…."



Με εκτίμηση,

Έλληνας πολίτης




Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ