ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΗΣ ΤΑ ΑΠΑΝΩΤΑ ΜΠΑΜ ΦΙΛΕ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙΣ.ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

"Καταγγελία για Κωτσόβολο"


"Πληρώνω με συνέπεια τις δόσεις μου στον Κωτσοβολο.
Πήγα χθες στο κατάστημα στο λιμάνι Θεσσαλονίκης να πάρω μια οικοσυσκευή
με δόσεις!
Φυσικά επειδή είμαι πελάτης χρειάστηκε μόνο η ταυτότητα μου.
Αφού τελικά εγκρίθηκε η δανειοδότηση ...
και έφυγα ικανοποιημένος για το σπίτι μου
με παίρνουν σήμερα τηλέφωνο να μου ζητήσουν εγγυητή να βάλει υπογραφή.
Και αυτό γιατι νομίζουν ότι δεν έχω δουλειά. (Ήμουν εργαζόμενος στα stage).
Δηλαδή επειδή έληξε η σύμβαση με τα stage δεν σημαίνει ότι μπορώ να πληρώσω τις δόσεις
μου?
Με αυτή τη λογική δεν πρέπει να τους πληρώσω και τις υπόλοιπες δόσεις από τα προιόντα
που έχω ήδη αγοράσει.
Φυσικά ακύρωσα την παραγγελία και δεν πρόκειται να τους πληρώσω καμιά δόση.
Και αν με πάρουν τηλέφωνο θα τους πω ότι αφού δεν δουλεύω πλέον στα stage
δεν έχω να τους πληρώσω.
Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγω....
Εν καιρό κρίσης ζητάνε να είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι για να πάρουμε κάτι με δοσεις....
Ντροπή!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ