ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

ΜΟΝΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΟΝΤΑΡΙ ΜΗΝ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΚΑΛΑΜΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΣΟΝΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.ΘΑΝΑΙ ΚΡΙΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΓΚΟΜΕΝΟΜΟΥ@@@ΡΑ

 

H sexy πλευρά της Έρρικας Πρεζεράκου σε… αθλητικές φωτό-ΒΙΝΤΕΟ

Οι φωτό το μαρτυρούν και όποιος έχει μάτια βλέπει. Πρόκειται για θηλυκό με όλη τη σημασία της λέξης που μπορεί να κολάσει και… ιερομόναχο και με την κίνησή της και με το σώμα της και με τη φωνή της και γενικώς με τα όλα της. Στην τελευταία της συνέντευξη μάλιστα φαίνεται να έχει… άγριες διαθέσεις αφού λέει ότι είναι έτοιμη να καεί από έρωτα (ή κάπως έτσι) .

“Εχω νιώσει να καίγεται η καρδιά μου από έρωτα και εύχομαι να μου ξανασυμβεί” λέει η ίδια. Μπουρλότοοοοοο, λέω εγώ και συνεχίζω με μια… ψυχρολουσία (επονομαζόμενη και Ευγενία) για να σβήσει και η τελευταία σπίθα…

Και μη μου πει κανείς για τη… μπουμπουκοπαγοκολόνα που κονταροχτυπιέται με την επί κοντώ κουκλάρα  στο “Χορεύοντας με τους σταρ” επί το ελληνι-κότερον (καλοκαίριασε γαρ) γιατί θα με πιάσουν τα διαόλια μου.

Το κακέκτυπο της συχωρεμένης Αλίκης Βουγιουκλάκη ως γατούλας μπροστά στις κάμερες και η καραbitcάρα που θέλει να γίνει βασίλισσα στην TV και στη ζωή πίσω από αυτές συνθέτουν το παζλ μιας κομπλεξοκυρίας με τα γαλλικά της και το πιάνο της και τον Άδωνή της άμα λάχει.

Τον οποίο μέχρι που τον έκανε… αλογάκι να τρέχει να προλάβει να τη δει να χορεύει- όχι και τόσο… κόσμια ενδεδυμένη- με το βιβλίο από τις τηλεπωλήσεις στο χέρι. Μέχρι και με τον Ψινάκη έκανε κολλεγιά και αντάλλασε χαριτωμενιές ο μπουμπούκος για πάρτη της που άλλοτε ούτε στο φτύσιμο!


Ενώ η Έρρικα είναι γυναίκα με τα όλα της. Το έχει η κοπελίτσα. Και την κίνηση και το σώμα και τα όλα της. Κι είναι και μαγκάκι κολλώντας στον τοίχο την κάθε… συζυγικά ετερόφωτη με το να μην ασχολείται μαζί της. Διότι αυτή ναι, είναι κυρία original και όχι imitation…

Και για να σας φτιάξω δείτε και το βίντεο με τον σεξουαλικό χορό… “κούνα το μωρό μου κούνα το”

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ