ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΤΖΟΥΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΤΡΑΤΟΥ.ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΒΙΖΙΤΕΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΠΟΛΛΑ.



ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ,ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΠΗΔΗΞΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΛΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΠΑΤΩΣΟΥΝ.ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΑΣ ΞΑΛΑΦΡΩΝΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ,ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΦΟΒΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΤΣΑΡΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΜΥΝΗΣΗ.ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΑΜΕ.ΟΠΟΤΕ ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ Ο ΤΙΤΛΟΣ."ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΥΤΑΝΑ"
----------------------------------------
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΝΙΤΡΟ
--------------------------------------------------
Για ακόμα μία φορά η Τζούλια Αλεξανδράτου κατάφερε να στρέψει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της. Η τελευταία της εκρηκτική φωτογράφιση για το Nitro συνοδεύεται από μία... προκλητική συνέντευξη, στην οποία η Τζούλια τα λέει έξω από τα δόντια...




«Το στυλ που έχω στην κάμερα, έτσι όπως φαίνομαι σαν χαμένη, αυτή είμαι εγώ. Απαθέστατη. Όλα αυτά γύρω μου, μου είναι εντελώς αδιάφορα. Το ότι δείχνω χαμένη δεν οφείλεται ούτε στο ότι είμαι πιωμένη, ούτε στο ότι έχω πάρει drugs. Είναι η άμυνά μου, η μάσκα. Μ’ αρέσει κιόλας, γιατί δε γουστάρω να είμαι καλό παιδί. Μ’ αρέσει να είμαι κακό παιδί – και μ’ αγαπάνε γι’ αυτό. Μαζόχες…» λέει η Τζούλια και ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει πάρει ποτέ της ναρκωτικά και ότι δεν κάνει καταχρήσεις!



Όσο για τις βίζιτες... ''δεν έχω κάνει, ούτε πρόκειται να κάνω. Γιατί τα ποσά που ζητάω είναι τόσο μεγάλα που δε θέλουν οι άλλοι να πάνε μαζί μου, όχι εγώ. Αυτό που ζητάω εγώ δεν το δίνει ούτε ο πλουσιότερος άνδρας στη Γη. Κι αν βρεθεί τρελός να το κάνει; Ε, τότε όπως μου έχει πει κάποιος “για τόσα λεφτά, ακόμη κι εγώ θα του καθόμουν”!!!
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΠΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΚΙΝΓ ΤΟΥ ΚΑΖΙΝΟ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΔΕΝ ΗΤΑΝ  ΒΙΖΙΤΕΣ?ΓΙΑ ΚΕΦΙ ΗΤΑΝ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ