ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΡΑΨΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ Ο ΠΟΥΛΙΚΑΚΟΣ Γ.ΚΑΝΝΕΛΑΚΗ ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΩΡΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ(ΠΑΣΟΚ)ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΑ ΠΛΑΜΕΝΑ.

Απάντηση στον Δημήτρη Πουλικάκο έστειλε ο δημοσιογράφος Γ.Κανελλάκης με αφορμή όσα του καταμαρτυρούσε ο πρώτος λόγω της φιλίας του με το Σπύρο Καρατζαφέρη.




«Ρε συ Δημήτρη Πουλικάκο, πού με θυμήθηκες; Και μάλιστα μέσα από την "Ελευθεροτυπία"; Καταλαβαίνω ότι πασχίζεις κι εσύ για τον επιούσιο, σ' αυτές τις πονηρές και ύποπτες μέρες που ζούμε. Αναρωτιέμαι όμως για να σου δίνουνε αυτά τα ψίχουλα (γιατί για ψίχουλα πρόκειται αυτά που παίρνεις) στη νέα σου "παρέμβαση" σε υποχρεώνουνε να γράφεις... μαλακίες. Διότι εγώ, ρε συ...

Δημήτρη Πουλικάκο, ούτε ψίχουλα παίρνω από το EXTRA 3, διότι δεν είμαι υπάλληλος, ούτε νέα μου δουλειά είναι, αλλά καλεσμένος είμαι όπως και τόσοι άλλοι στο "Αποκαλυπτικό Δελτίο" του Γιάννη Παπαγιάννη, το οποίο παρακολουθούν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι κάθε βράδυ. Μισθωτός είμαι μόνο στο Μέγκα και πουθενά αλλού. Ούτε τσακιστό ευρώ δεν παίρνω από καμιά άλλη δουλειά, ρε συ Δημήτρη Πουλικάκο. Ρώτα ρε πριν... στραβοπατήσεις... Ούτε κανένας, ρε συ Δημήτρη, δεν με υποχρέωσε να αναφερθώ στον Σπύρο Καρατζαφέρη, ο οποίος μαζί με τον διευθυντή της "Ε" Σεραφείμ Φυντανίδη και τον διευθυντή σύνταξης Κώστα Σκούρα ήταν δάσκαλός μου τη δεκαετία του '70 στην "Ελευθεροτυπία", απ' όπου και ξεκίνησα τη δημοσιογραφική μου ζωή και πορεία. Οσο για την πολιτική δράση του, θυμάμαι ότι ήταν αντιδικτατορική.



Γεια σου φίλε Δημήτρη



Ο φίλος σου, Γιάννης Κανελλάκης»





Share on Facebook



Αναρτήθηκε από troktiko στις 8:04 π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ