ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Β.ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ

"Αγαπητοί φίλοι,




διάβασα με έκπληξη την ανάρτηση σας με τίτλο Τον καταγγέλουν ότι έχει δίπλα τoυ και έναν υπόδικo



Όπως γνωρίζετε, από την πρώτη στιγμή που εισήλθα στην πολιτική εδώ και δεκαετίες, όχι μόνο δεν έχω αφήσει την παραμικρή σκιά για τέτοιου είδους "σχέσεις", αντίθετα από το βήμα της βουλής έχω ξεκαθαρίσει ότι από ανθρώπους που ταιριάζουν στην περιγραφή σας, υπόδικους, με ...

σκιές στον βίο τους και άλλα τινά, όχι μόνο δεν θέλω την συνεργασία τους, αλλά ούτε καν την υποστήριξη τους. Ούτε καν την ψήφο τους σε οποιοδήποτε μετερίζι βρέθηκα.

Αντιθετα, όπως πολύ καλά γνωρίζετε έχω επανειλημμένως βρεθεί στο στόχαστρο ανθρώπων που κινούνται στα όρια του νόμου ή στο σκοτάδι της ανομίας, με καλυμμένα πάντα τα πρόσωπα τους αφού η λάσπη εκτοξεύεται πάντα από ανώνυμα κέντρα.

Η ελευθερία του λόγου είναι αναφαίρετο δικαίωμα το οποίο έχω υπερασπίσει παρ' ότι έχω βληθεί ουκ ολίγες φορές. Γι' αυτό καλώ τον καταγγέλοντα να κατονομάσει τον υποτιθέμενο συνεργάτη μου, για να δούμε ποιός καπηλεύεται το όνομα μου και την πολιτική μου πορεία. Εκεί θα δείτε εάν πραγματικά εφαρμόζω τις αρχές μου.



Β. Μιχαλολιάκος







Share on Facebook



Αναρτήθηκε από troktiko στις 12:06 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ