ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΑΠΟ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΚΡΟΙΣΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΣΚΑΦΗ !!ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ. ΕΝΑ ΔΙΣ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ!!
01 Αυγ 2010
Χωρίς Σχόλια
OΤΑΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ ΣΤΟ Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλή-ματος προ εβδομάδων (κατόπιν σκληρών και επίπονων διαπραγματεύσεων) τα τελευταία αρχεία των σκληρών δίσκων από τους υπολογιστές των 6 μεγάλων μαρίνων της Αττικής όπου βρίσκονται καταγεγραμμένα όλα τα mega yachts της Ελλάδος, πολύ απλά μειδίασαν. Ο λόγος; Διαπίστωσαν με έκπληξη ότι τα δύο μεγαλύτερα κότερα -αμέσως μετά το «Alpha Nero», το οποίο ως γνωστόν ανήκει στην οικογένεια Αγγελόπουλου- δηλώνονται από δύο μισθοσυντήρητους και ελλιμενίζονται στην πιο hot μαρίνα, αυτή της Βουλιαγμένης.
Ομως οι εκπλήξεις για το ΣΔΟΕ δεν σταματούν εδώ. Τις προηγούμενες ημέρες, σε μια αιφνιδιαστική έφοδο στο πλαίσιο των ελέγχων που έχουν ξεκινήσει οι Ράμπο του Σώματος σε ένα σκάφος πολυτελείας, διαπίστωσαν ότι η ένοικος δεν ήταν ο πραγματικός ιδιοκτήτης άλλα η πασίγνωστη Ιταλίδα ηθοποιός Μόνικα Μπελούτσι. Μάλιστα παραλίγο να δημιουργηθεί «διπλωματικό επεισόδιο» με το ΣΔΟΕ, καθώς η ηθοποιός είχε υπογράψει με την εταιρεία ενοικίασης συμβόλαιο εμπιστευτικότητας για την παρουσία της στην Ελλάδα.
Η έφοδος αυτή στο σκάφος που είχε ενοικιάσει η Μόνικα Μπελούτσι και στη μαρίνα της Βουλιαγμένης δεν ήταν οι μοναδικές που έγιναν τις τελευταίες ημέρες. Το Σώμα, κατόπιν εντολής του επικεφαλής του κ. Γιάννη Καπελέρη, πραγματοποιεί μια γιγαντιαία επιχείρηση ταυτοποίησης των mega yachts που έχουν δηλωθεί ως επαγγελματικά αλλά στην πραγματικότητα ανήκουν σε πάνω από 1.500 επωνύμους στην Ελλάδα.
Ορισμένες μάλιστα κραυγαλέες περιπτώσεις αφορούν σε 7 αληθινούς κροίσους και σε κάποιους γόνους αυτών, τα ονόματα των οποίων είναι γνωστά στους πάντες.Οι άνδρες του ΣΔΟΕ είναι αποφασισμένοι να αποκαλύψουν όλους όσοι έχουν στην κατοχή τους μεγάλα σκάφη αλλά τα έχουν δηλώσει ως επαγγελματικά, με αποτέλεσμα να μην πληρώνουν ΦΠΑ αγοράς ενώ αγοράζουν και τα καύσιμα αφορολόγητα.
Η γιγαντιαία αυτή επιχείρηση καταγραφής των πραγματικών ιδιοκτητών ήδη έχει αποδώσει τους πρώτους καρπούς. Οσον αφορά στην υπόθεση των μισθοσυντήρητων εκπροσώπων των δύο mega yachts της Βουλιαγμένης, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για τους Χ.Δ. με ετήσια εισοδήματα 30.000 ευρώ και Κ.Π. με εισόδημα 38.000 ευρώ τον χρόνο (τα πλήρη ονόματα είναι στη διάθεση της εφημερίδος).
Στο Σώμα γνωρίζουν σαφώς ότι οι δύο αυτοί φορολογούμενοι δεν έχουν την οικονομική επιφάνεια για να αγοράσουν δύο Ferretti συνολικού μήκους 58 μέτρων και 54 μέτρων αντίστοιχα, αξίας άνω των 15 εκατ. ευρώ έκαστο. Ξέρουν ότι τα «θηρία» αυτά ανήκουν σε δύο μεγαλοεπιχειρηματίες, οι οποίοι τα έχουν αγοράσει, τα έχουν δηλώσει ως επαγγελματικά και πολύ απλά οι μετοχές των offshore εταιρειών στις οποίες ανήκουν βρίσκονται στα χέρια των δύο αυτών πολιτών.
Αυτό σημαίνει ότι οι πραγματικοί ιδιοκτήτες δεν έχουν πληρώσει τον ΦΠΑ της αγοράς του σκάφους, ενώ και τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τις περισσότερες φορές τα αγοράζουν χωρίς να πληρώσουν τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας. Σε λίγες εβδομάδες οι ο Χ.Δ. και ο Κ.Π. θα κληθούν στα κεντρικά γραφεία του ΣΔΟΕ στην οδό Πειραιώς, στον 5ο όροφο, για να δικαιολογήσουν την κατοχή των περιουσιακών αυτών στοιχείων. Ωστόσο, αυτές οι δύο περιπτώσεις είναι μόνο η αρχή και δεν είναι οι μοναδικές.
Οι Ράμπο του ΣΔΟΕ έχουν στα χέρια τους τις λίστες με όλα τα yachts και τα ιστιοφόρα άνω των 12 μέτρων που βρίσκονται ελλιμενισμένα στις μαρίνες της Αττικής. Συνολικά, είναι περί τα 5.000. Γνωρίζουν όμως ότι τα 1.300 από αυτά που έχουν δηλωθεί ως επαγγελματικά είτε με ελληνική σημαία είτε με ξένη ανήκουν σε Ελληνες επιχειρηματίες, τραπεζίτες, εφοπλιστές, γιατρούς και δικηγόρους.
Οι ράμπο του ΣΔΟΕ
ΠΡΟ ΟΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ οι άνδρες του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος αποφάσισαν να στήσουν καρτέρι στον Φλοίσβο προκειμένου να πραγματοποιήσουν αιφνιδιαστικές εφόδους στα κότερα που εξέρχονταν της μαρίνας. Λίγες ώρες αργότερα είδαν να έρχεται προς το μέρος τους το περίφημο «Pollux», ένα σκάφος κατασκευής της εταιρείας «Cantieri Di Pisa», 110 ποδών, δηλαδή περίπου 33 μέτρων. Πρόκειται για ένα κότερο το οποίο, σύμφωνα με τους ειδικούς, ενοικιάζεται αντί 10.500 ευρώ την ημέρα.
Διαθέτει 4 σουίτες πολυτελείας και μπορεί να φιλοξενήσει έως 10 καλεσμένους. Εχει σχεδιαστεί από τον περίφημο Donald Starkey, η ανώτατη ταχύτητά του είναι 24 μίλια και διαθέτει πλήρωμα 6 ατόμων. Οι άνδρες του ΣΔΟΕ σταμάτησαν το σκάφος και αφού ανέβηκαν επάνω ζήτησαν από τον πλοίαρχο τα στοιχεία των επιβατών και την πορεία του. Αλλά δεν έμειναν μόνο στα τυπικά. Προκειμένου να διαπιστώσουν εάν τα στοιχεία είναι αληθινά, ζήτησαν να παρουσιαστούν ενώπιόν τους όλοι οι επιβάτες για καθαρά τυπικούς λόγους. Ωστόσο, ο πλοίαρχος αρνήθηκε να ειδοποιήσει τους επιβάτες με τη δικαιολογία ότι πρόκειται για VIPs τα οποία δεν επιθυμούν να εμφανιστούν ενώπιον του ανδρών του ΣΔΟΕ. Υστερα όμως από μεγάλη πίεση των «Ράμπο» του Σώματος, οι μυστικοί ένοικοι του σκάφους προκειμένου να μη δημιουργηθούν περαιτέρω προβλήματα αποφάσισαν να εμφανιστούν.
Τότε παρουσιάστηκε μπροστά τους, μεταξύ άλλων, και η διάσημη Ιταλίδα ηθοποιός Μόνικα Μπελούτσι η οποία βρισκόταν incognito στην Ελλάδα. Η δυσφορία της Ιταλίδας ηθοποιού ήταν τόσο μεγάλη που παραλίγο να δημιουργηθεί «διπλωματικό επεισόδιο», καθώς η ίδια είχε υπογράψει με την εταιρεία ενοικίασης «σύμφωνο εμπιστευτικότητας», προκειμένου να προστατεύσει το privacy των διακοπών της και να μη μαθευτεί το γεγονός από τους paparazzi. Οπως ήταν απόλυτα φυσικό, οι άνδρες του ΣΔΟΕ αποχώρησαν αμέσως από το σκάφος, το οποίο συνέχισε την πορεία του προς άγνωστη κατεύθυνση.
Ομως οι εκπλήξεις για το ΣΔΟΕ δεν σταματούν εδώ. Τις προηγούμενες ημέρες, σε μια αιφνιδιαστική έφοδο στο πλαίσιο των ελέγχων που έχουν ξεκινήσει οι Ράμπο του Σώματος σε ένα σκάφος πολυτελείας, διαπίστωσαν ότι η ένοικος δεν ήταν ο πραγματικός ιδιοκτήτης άλλα η πασίγνωστη Ιταλίδα ηθοποιός Μόνικα Μπελούτσι. Μάλιστα παραλίγο να δημιουργηθεί «διπλωματικό επεισόδιο» με το ΣΔΟΕ, καθώς η ηθοποιός είχε υπογράψει με την εταιρεία ενοικίασης συμβόλαιο εμπιστευτικότητας για την παρουσία της στην Ελλάδα.
Η έφοδος αυτή στο σκάφος που είχε ενοικιάσει η Μόνικα Μπελούτσι και στη μαρίνα της Βουλιαγμένης δεν ήταν οι μοναδικές που έγιναν τις τελευταίες ημέρες. Το Σώμα, κατόπιν εντολής του επικεφαλής του κ. Γιάννη Καπελέρη, πραγματοποιεί μια γιγαντιαία επιχείρηση ταυτοποίησης των mega yachts που έχουν δηλωθεί ως επαγγελματικά αλλά στην πραγματικότητα ανήκουν σε πάνω από 1.500 επωνύμους στην Ελλάδα.
Ορισμένες μάλιστα κραυγαλέες περιπτώσεις αφορούν σε 7 αληθινούς κροίσους και σε κάποιους γόνους αυτών, τα ονόματα των οποίων είναι γνωστά στους πάντες.Οι άνδρες του ΣΔΟΕ είναι αποφασισμένοι να αποκαλύψουν όλους όσοι έχουν στην κατοχή τους μεγάλα σκάφη αλλά τα έχουν δηλώσει ως επαγγελματικά, με αποτέλεσμα να μην πληρώνουν ΦΠΑ αγοράς ενώ αγοράζουν και τα καύσιμα αφορολόγητα.
Η γιγαντιαία αυτή επιχείρηση καταγραφής των πραγματικών ιδιοκτητών ήδη έχει αποδώσει τους πρώτους καρπούς. Οσον αφορά στην υπόθεση των μισθοσυντήρητων εκπροσώπων των δύο mega yachts της Βουλιαγμένης, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για τους Χ.Δ. με ετήσια εισοδήματα 30.000 ευρώ και Κ.Π. με εισόδημα 38.000 ευρώ τον χρόνο (τα πλήρη ονόματα είναι στη διάθεση της εφημερίδος).
Στο Σώμα γνωρίζουν σαφώς ότι οι δύο αυτοί φορολογούμενοι δεν έχουν την οικονομική επιφάνεια για να αγοράσουν δύο Ferretti συνολικού μήκους 58 μέτρων και 54 μέτρων αντίστοιχα, αξίας άνω των 15 εκατ. ευρώ έκαστο. Ξέρουν ότι τα «θηρία» αυτά ανήκουν σε δύο μεγαλοεπιχειρηματίες, οι οποίοι τα έχουν αγοράσει, τα έχουν δηλώσει ως επαγγελματικά και πολύ απλά οι μετοχές των offshore εταιρειών στις οποίες ανήκουν βρίσκονται στα χέρια των δύο αυτών πολιτών.
Αυτό σημαίνει ότι οι πραγματικοί ιδιοκτήτες δεν έχουν πληρώσει τον ΦΠΑ της αγοράς του σκάφους, ενώ και τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τις περισσότερες φορές τα αγοράζουν χωρίς να πληρώσουν τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας. Σε λίγες εβδομάδες οι ο Χ.Δ. και ο Κ.Π. θα κληθούν στα κεντρικά γραφεία του ΣΔΟΕ στην οδό Πειραιώς, στον 5ο όροφο, για να δικαιολογήσουν την κατοχή των περιουσιακών αυτών στοιχείων. Ωστόσο, αυτές οι δύο περιπτώσεις είναι μόνο η αρχή και δεν είναι οι μοναδικές.
Οι Ράμπο του ΣΔΟΕ έχουν στα χέρια τους τις λίστες με όλα τα yachts και τα ιστιοφόρα άνω των 12 μέτρων που βρίσκονται ελλιμενισμένα στις μαρίνες της Αττικής. Συνολικά, είναι περί τα 5.000. Γνωρίζουν όμως ότι τα 1.300 από αυτά που έχουν δηλωθεί ως επαγγελματικά είτε με ελληνική σημαία είτε με ξένη ανήκουν σε Ελληνες επιχειρηματίες, τραπεζίτες, εφοπλιστές, γιατρούς και δικηγόρους.
Οι ράμπο του ΣΔΟΕ
ΠΡΟ ΟΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ οι άνδρες του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος αποφάσισαν να στήσουν καρτέρι στον Φλοίσβο προκειμένου να πραγματοποιήσουν αιφνιδιαστικές εφόδους στα κότερα που εξέρχονταν της μαρίνας. Λίγες ώρες αργότερα είδαν να έρχεται προς το μέρος τους το περίφημο «Pollux», ένα σκάφος κατασκευής της εταιρείας «Cantieri Di Pisa», 110 ποδών, δηλαδή περίπου 33 μέτρων. Πρόκειται για ένα κότερο το οποίο, σύμφωνα με τους ειδικούς, ενοικιάζεται αντί 10.500 ευρώ την ημέρα.
Διαθέτει 4 σουίτες πολυτελείας και μπορεί να φιλοξενήσει έως 10 καλεσμένους. Εχει σχεδιαστεί από τον περίφημο Donald Starkey, η ανώτατη ταχύτητά του είναι 24 μίλια και διαθέτει πλήρωμα 6 ατόμων. Οι άνδρες του ΣΔΟΕ σταμάτησαν το σκάφος και αφού ανέβηκαν επάνω ζήτησαν από τον πλοίαρχο τα στοιχεία των επιβατών και την πορεία του. Αλλά δεν έμειναν μόνο στα τυπικά. Προκειμένου να διαπιστώσουν εάν τα στοιχεία είναι αληθινά, ζήτησαν να παρουσιαστούν ενώπιόν τους όλοι οι επιβάτες για καθαρά τυπικούς λόγους. Ωστόσο, ο πλοίαρχος αρνήθηκε να ειδοποιήσει τους επιβάτες με τη δικαιολογία ότι πρόκειται για VIPs τα οποία δεν επιθυμούν να εμφανιστούν ενώπιον του ανδρών του ΣΔΟΕ. Υστερα όμως από μεγάλη πίεση των «Ράμπο» του Σώματος, οι μυστικοί ένοικοι του σκάφους προκειμένου να μη δημιουργηθούν περαιτέρω προβλήματα αποφάσισαν να εμφανιστούν.
Τότε παρουσιάστηκε μπροστά τους, μεταξύ άλλων, και η διάσημη Ιταλίδα ηθοποιός Μόνικα Μπελούτσι η οποία βρισκόταν incognito στην Ελλάδα. Η δυσφορία της Ιταλίδας ηθοποιού ήταν τόσο μεγάλη που παραλίγο να δημιουργηθεί «διπλωματικό επεισόδιο», καθώς η ίδια είχε υπογράψει με την εταιρεία ενοικίασης «σύμφωνο εμπιστευτικότητας», προκειμένου να προστατεύσει το privacy των διακοπών της και να μη μαθευτεί το γεγονός από τους paparazzi. Οπως ήταν απόλυτα φυσικό, οι άνδρες του ΣΔΟΕ αποχώρησαν αμέσως από το σκάφος, το οποίο συνέχισε την πορεία του προς άγνωστη κατεύθυνση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου