ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΩ

Γεννηθηκα και μεγαλωσα σε μια ελλαδα που ο ενας νοιαζοταν για τον αλλον,που οι ανθρωποι αγαπουσαν τους ανθρωπους,που τα παιδια επαιζαν ανεμελα κι ελευθερα στις αλανες  και τις γειτονιες μεχρι αργα το βραδυ.Γεννηθηκα και μεγαλωσα σε μια ελλαδα με δασκαλους που προσπαθουσαν να με μαθουν γραμματα,να με κανουν καλυτερο και χρησιμο ανθρωπο στο κοινωνικο συνολο.Γεννηθηκα μεγαλωσα και αγαπησα μια ελλαδα που ηταν γεματη ανθρωπια,φιλια συναισθημα,καλοσυνατους γειτονες  και γελαστους ανθρωπους.Γεννηθηκα μεγαλωσα και εζησα σε μια ελλαδα που μ εμαθε να τη νοσταλγω και να λαχταραω να γυρισω πισω εκεινα τα δυσκολα χρονια της θαλασσας οταν αρμενιζα τους ωκεανους.Ακομα θυμαμαι το μυρμηγκιασμα στο κορμι μου οταν το καραβι εστριβε το γαιδουρονησο και φαινοταν ο πειραιας η ο περαιας μας οπως τον λεγαμε,η οταν εφτανα με το τρενο στη γευβγελη και ακουγα τις πρωτες ελληνικες λεξεις,η οταν το αεροπλανο ιπτατο πανω απο το ελληνικο και ο πιλοτος ελεγε προσδεθειτε παρακαλω,ακομα ναι το θυμαμαι αυτο το μυρμηγκιασμα,γιατι επεστρεφα στην ελλαδα την ελλαδα μου.Αυτη την ελλαδα εγω εχω στο μυαλο μου αυτη την ελλαδα εγω αγαπαω,αυτη την ελλαδα θελω παλι πισω.Την ελλαδα που οι πολιτικοι δεν την ξεπουλανε τοσο απροκαλυπτα,που οι μεγαλοεπιχειρηματιες δεν πλουτιζουν εις βαρος των φτωχων τοσο βαναυσα και χωρις καμια ντροπη.Θελω πισω την ελλαδα των παιδικων και νεανικων μου χρονων,την ελλαδα που οι μεταναστες δεν ηταν ληστες αλλα εργατες,που οι προσφυγες δεν ηταν δολοφονοι αλλα εργαζομενοι,την ελλαδα που ο αστυνομικος ηταν αυστηρος αλλα οχι δυναστης και κωλοπαιδαρας πουλωντας εξουσια.Θελω την ελλαδα που ο δημοσιος υπαλληλος επαιρνε κανενα δωρακι αλλα που δεν το εκανε επαγγελμα,την ελλαδα που η δικαιοσυνη ειχε κριση και σκεψη σωστη και οι δικαστες δεν ηταν ερμαια στις ορεξεις των μεγαλοσχημονων και πλουσιων.Θελω πισω την ελλαδα που δεν κρεμοταν απο τα μουνοχειλα της καθε τηλεπερσονας μοντελας ξεβρακωτης,ουτε απο τα κωλομερια της καθε τζουλιας και του καθε φουρθιωτη.Θελω την ελλαδα που η καθε μπεζεντακου δεν γινοταν ειδηση επειδη ανοιγει μπουρδελο,και που η καθε ξεβρακωτη δεν γινοταν τραγουδιστρια επειδη εκανε πεντε καλες πιπες σε καποιους.Θελω την ελλαδα που ο εφοριακος δεν εβαζε φυλακη αυτον που χρωστουσε εικοσι χιλιαδες δραχμες αλλα αυτον που χρωστουσε εκκατομυρια,Θελω πισω την ελλαδα που το βραδυ μπορουσα να περπατησω με την γυναικα η την κοπελα μου στο φεγγαροφωτο η στην παραλια χωρις να κινδυνευω να με ληστεψουν η να βιασουν τη γυναικα μου οι διαφοροι λιγουρηδες  αλοδαποι.Θελω πισω την ελλαδα που ο πρωθυπουργος της δεν ελεγε εσκεμενα ψεματα και ξεγελαγε τον κοσμο με ψευτικες υποσχεσεις και μετα του επαιρνε και το φαι των παιδιων του.Θελω πισω την ελλαδα χωρις τους νταβατζηδες του ΔΝΤ και χωρις τους γερμανοεβραιους τραπεζιτες που ηρθαν να πιουν οσο αιμα απομεινε στις φλεβες ενος ολοκληρου λαου.Θελω πισωτηνελλαδα που η δημοσιογραφια ηταν λειτουργημα και οχι εφαλτηριο για πλουτισμο με λεφτα κατω απο το τραπεζι,που ο δημοσιογραφος ελεγε ειδησεις και δεν εκανε εκπομπη λαιφ σταιλ.ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ  ΡΕΜΑΛΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΣΑΣ ΤΗ ΧΑΡΙΖΩ ΡΕ ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΛΑΜΟΓΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ