ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ


Γράψαμε ήδη ότι στις 4 του Σεπτεμβρη θα γίνει σε ναό των Σπετσών ο γάμος του πρίγκιπα Νικολάου – Τατιάνας Μπλάτνικ (ΔΕΙΤΕ pair.com/myworld ).


Κι αμέσως κάποιοι Τροιζήνιοι μας τηλεφώνησαν για να μας ρωτήσουν σε πιο ναό θα γίνει, αν θα είναι εύκολο να πάνε να παρακολουθήσουν, και άλλα σχετικά,

Αφού καθώς λένε, ο Νικόλαος επισκέπτεται συχνά το Γαλατά, ψωνίζει από τα καταστήματά του, και το κυριότερο προσέρχεται και ανάβει ένα κερί στον Αγιο Νικόλαο, και «τον θεωρούν μισο-Γαλατιώτη».

Τους πληροφορούμε ότι σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία, ο γάμος θα γίνει στο μητροπολιτικό ναό του Αγίου Νικολάου των Σπετσών. Κι ακόμη τις μέρες εκείνες οι Σπέτσες θα είναι απόρθητο φρούριο λόγω της παρουσίας πολλών γαλαζοαίματων στο νησί, κι ίσως χρειάζεται ειδική άδεια για να πλησιάσει κανείς.

Πάντως αν γίνει εκεί ο γάμος, τόσο η Μητρόπολη Υδρας Σπετσών όσο και ο Δήμος θα πάρουν ιδιαίτερα μέτρα.

Αλήθεια, ο Δήμος που τις μέρες εκείνες θάχει προεκλογικές δραστηριότητες, τι μέτρα θα πάρει;





Share on Facebook Αναρτήθηκε από το Press-gr στις 11:00:00 π.μ.



ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ PRESS.GR.ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΩΣ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΧΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.ΑΠΛΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΚΑΚΙ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ.ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΞΑΝΘΙΑ ΧΩΡΙΣ ΦΡΟΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ.ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΡΙΣΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΨΟΓΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ.ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΩΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ,ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΣΠΑΓΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΩ.ΕΦΑΓΕ ΜΠΑΛΑΔΕΣ ΨΗΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΨΑ ΚΑΙ Η ΗΠΙΕ ΟΥΖΑΚΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ(ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΑΡΑΦΑΚΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΒΑΡΚΑ).ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΝΟΙΩΘΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ