ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

ΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ Η SHELL

Έχοντας διαβάσει χθες 15/5 και 14/5 δημοσιεύσεις στο troktiko περί παραπλάνησης πελατών σε πρατήρια της SHELL είχα βγεί από τα ρούχα μου. Δεν πήγαινε όμως το μυαλό μου ότι αυτό θα συμβει και σε εμενα.


Πιο συγκεκριμένα χθες το βράδυ και ώρα 20:40 σταμάτησα για ανεφοδιασμό στο πρατήριο της SHELL που βρίσκεται αμέσως μετά τη γέφυρα του Ασπροπύργου με κατεύθυνση προς Αθήνα από Κόρινθο. Είχα σκοπό να...





φουλάρω αλλά τελευταία στιγμή διαπίστωσα πως είχα ξεχάσει το πορτοφόλι μου. Μη έχοντας περισσότερα από 10 ευρώ ζήτησα από τον αλλοδαπό υπάλληλο να μου βάλει 10 ευρώ αμόλυβδη, της οποίας η τιμή ήταν 1,455.

Πράγματι σήκωσε την αντλία της αμόλυβδης και ξεκίνησε τον ανεφοδισμό. Παρατήρησα όμως πως στην αντλία η τιμή λίτρου ήταν 1,545 δηλαδή 9 λεπτά του ευρώ πιο ακριβή. Αμέσως κατάλαβα τι γινόταν. Ζήτησα από τον υπάλληλο να μου επιβεβαιώσει την τιμή της αμόλυβδης και πράγματι μου είπε ότι ήταν 1,455. Όταν τον ρώτησα γιατί η αντλία έγραφε 1,545 τότε μου απάντησε πως μου έβαλε V-POWER γιατί η απλή αμόλυβδη είχε τελειώσει και πως δεν μου το ανέφερε γιατί το ποσό ήταν μόλις 10 ευρώ.

Όπως καταλαβαίνετε βγήκα από τα ρούχα μου και παρολίγο να τον αρπάξω. Μεσα στη θολούρα μου και στη ζοχάδα μου έφυγα τρέμοντας από τα νεύρα. Μετά από 1 λεπτό διαπίστωσα πως ούτε απόδειξη μου έδωσε. Θα προχωρήσω και σε έγγραφες καταγγελίες αλλά και αγωγή. Φτάνει πια η κοροϊδία.

Μετά λοιπόν ακι από άλλες δημοσιεύσεις εδώ καταλήγω στο συμπέρασμα πως είναι γενικευμένο το φαινόμενο και πως η συνομωσία είναι διατεταγμένη.

SHELL σου λέει μετά.

Αναγνώστης





Αναρτήθηκε από troktiko στις 3:50 μ.μ.

Φιλε αναγνωστη θελω να σε πληροφορησω οτι η συγκεκριμενη εταιρεια το κανει συστηματικα αυτο εδω και δυο χρονια.Και οχι μονο το εχω διαπιστωσει και προσωπικα αλλα μου το εχει επιβεβαιωσει και εργαζομενος σε πρατηριο της εν λογω εταιρειας.Γι αυτο φιλοι μακρυα απο τα πρατηρια της SHELL.Γιατι εκτος του οτι μας κλεβουν με την τιμη μας κλεβουν και με την βενζινη.Βαζουν ενα τυπικο ενισχυτικο της δινουν μια αλλη ονομασια οπως βι παουερ και μας βαζουν απλα αμολυβδη την οποια χρεωνουν σαν σουπερ αμολυβδη.Μακρυα λοιπον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ