ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΟ Ο ΜΠΟΜΠΟΣ ΚΑΙ Η ΟΠΕΡΑ

Είναι Δευτέρα πρωί και τα παιδάκια στη τάξη του Μπόμπου προσπαθούν να προσαρμοσθούν από τη βαβούρα του Σαββατοκύριακου. Η δασκάλα, αφού τα καλωσορίζει, ρωτά κάθε ένα παιδάκι που πήγε την Κυριακή:




Δασκάλα: Εσύ Μαρία πού πήγες;



Μαρία: Εγώ κυρία πήγα με τον μπαμπά μου και τη μαμά μου στο λούνα πάρκ.



Δασκάλα: Εσύ αγόρι μου Γιωργάκη πού πήγες;



Γιωργάκης: Εγώ κυρία πήγα με τη μαμά σε κουκλοθέατρο.



Αφού ρώτησε λοιπόν όλα τα παιδάκια, τι να κάνει στο τέλος αναγκάστηκε να ρωτήσει και το Μπόμπο:

Τον προειδοποιησε ομως να μην πει τιποτε προστυχο γιατι τον ηξερε καλα τι τσογλανος ηταν.

Δασκάλα: Για πες μας κι εσύ Μπόμπο πού πήγες;



Μπόμπος: Εγώ κυρία πήγα με τους γονείς μου και παρακολούθησα όπερα.



Δασκάλα: Όπερα;;!! Μα αυτό Μπόμπο είναι θαυμάσιο. Θυμάσαι μήπως να μας πεις και πιο έργο είδατε;

Δε θυμαμαι καλα κυρια αν ηταν η τοσκα του πουτσινι η αν ηταν η πουτσα του τοσκινι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ