ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Συνεχιζω εδω με τους ελληναρες που εχουν μαθει πεντε ξενοφερτες λεξεις και τις χρησιμοποιουν κατα το δοκουν.Και θα παραθεσω εδω ενα ανεκδοτο σχετικο με καποια αλλη λεξη που τη χρησιμοποιουν οι πουστηδες,γιατι το πουστης τους πεφτει βαρυ.

Παει ο γιος στο χωριο να δει τον πατερα του και εκει που συζητανε του λεει ο γιος.Πατερα δεν ξερω πως θα το παρης αλλα θελω να σου πω οει ειμαι gay.O πατερας δεν εδειξε τιποτα απο τα αισθηματα του παρα γυρναει τον κυταει και ρωταει.Αφου εγινες δικηγορος γιε μου θαχης βεβαια γραφειο στο κολωνακι και θα αναλαμβανης μεγαλες υποθεσεις.Οχι ρε πατερα βοηθος σε μεγαλοδηκιγορο ειμαι.Εχεις αυτοκινητο καγιεν  ομως ετσι?Οχι ρε πατερα το παλιο το φιατακι το δικο σου εχω ακομα.Σε αναφερουν παιδι μου τα λαιφ σταιλ περιοδικα και εχεις παρτιδες με το μοντελινγ?Οχι ρε πατερα με το βαγγελη κανω παρεα.ΤΟΤΕ ΓΙΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΑΥ ΠΟΥΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ λεει ο πατερας.


Αυτο το εγραψα για να πω οτι δεν αλλαζει κατι με μια λεξη ξενοφερτη γιατι η ουσια ειναι μια.Και δεν το εγραψα γιατι ειμαι ρατσιστης εναντιον των ανθρωπων που εχουν μια ιδιαιτεροτητα.Αρκει αυτη να μην ειναι προκλητικη η ιδιαιτεροτητα και να μην προκαλει το δημοσιο αισθημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ