ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

Μετα απο πολυ καιρο λογω βλαβης του αυτοκινητου μου αναγκαστηκα να παρω λεωφορειο και μετρο για να ανεβω απο πειραια δαφνη.Πηγα μια χαρα χωρις κανενα προβλημα.Στην επιστροφη πηρα το λεωφορειο 040 συνταγμα πειραιας απο τη σταση φιξ.Μπηκα με αλλους επιβατες απο την πισω τελευταια πορτα,το μηχανημα ακυρωσης πισω δεν λειτουργουσε,ολοι οι επιβατες που μπηκαν απο την πισω πορτα πσοσπαθουαν να φτασουν στο μεσαιο μηχανημα για να ακυρωσουν το εισητηριο.Ωστοσο σε καθε σταση εμπαιναν νεοι επιβατες και το στριμωγμα ηταν φοβερο,στην τριτη σταση μπηκε μεσα ελεγκτης και μονο ενας επιβατης,τα μηχανηματα εκλεισαν ως ειθισται αλλα εγω και αλλοι δυο επιβατες δεν προλαβαμε να ακυρωσουμε,φωναξαμε λοιπον στον οδηγο να ανοιξη αλλα αυτος δεν εδωσε σημασια.Ο δε ελεγκτης με υφος 100 καρδιναλιων και τουπε δικτατορα ηρθε κοντα μας και μας λεει,αυτα τα ξερουμε καλα τα συνανταμε καθε μερα.Ο αλλος κυριος και μια κοπελα κοκκινοι απο ντροπη προσπαθησαν να εξηγησουν στον μικρο μοναρχη το προβλημα αλλα αυτος απλως χαμογελασε και εβγαλε το μπλοκακι του να κοψει προστιμα.Η κοπελα εδωσε ταυτοτητα οπως και ο κυριος,οταν κυταξε προς εμενα του ειπα με θυμο και μη μπορωντας να κρατησω τα νευρα μου,ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΗΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ γιατι δεν θα πας ορθιος στο σπιτι σου.Ακουγοντας ο οδηγος αυτο σταματαει δεξια.Ηρθε κοντα και με κυταζε λες και ηταν ο κασιους κλευ,οποτε παω πισω και βαζω το εισητηριο στο μηχανημα,φυσικα δεν εγινε τιποτα,τοτε γυρναω και τους λεω,εχετε να πειτε τιποτα?ερχοντε κοντα και ο ενας φυσαει μεσα στο μηχανημα και δοκιμαζει να βαλη μεσα εισητηριο,ΤΙΠΟΤΑ,ΟΠΟΤΕ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ  ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ και ω του θαυματος δουλεψε.Ο ελεγκτης γεματος χαρα γυρναει και μας λεει,βλεπετε δουλευει.Τα νευρα μου τσαταλια,ολο το λεωφορειο γελουσε αλλα αυτος απτοητος ηθελε να μου κοψει προστιμο.Οποτε γυρναω και του λεω Τ ΑΡΧ@@@Α μου προστιμο θα βαλης βλαμενε.Ποιος σου ειπε ρε οτι ειμαι υποχρεωμενος να ριχνω μπουφλες στο μηχανημα?Μαλλον ο οδηγος καταλαβε το ρεζιλικι που θα παθουν αν παμε στο τμημα και τον επιασε κατι του ειπε και πηρε πισω τα προστιμα απο τους αλλους δυο.Και εγω αναρωτιεμαι αν δεν με επιαναν τα διαολια μου θα τρωγαμε απο εναν βλακα δικτατορισκο ενα προστιμο 60ευρω ο καθενας?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ