ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ

Με βαραγε ο πατερας μου μικρο?
Παω στο γηπεδο να χτυπησω αλλους εγω

Χωρισε η μανα μου τον πατερα μου?
Παω στο γηπεδο να βρισω ολες τις μανες

Δεν εχω αυτοκινητο εγω και εχουν οι αλλοι?
Παω στο γηπεδο να τα σπασω ολα τα αυτοκινητα

Εχασα στο ταβλι απο το στρατο χτες?
Παω στο γηπεδο να σπασω τα κεφαλια ολων των ΣΤΡΑΤΩΝ

Με παρατησε η γκομενα?
Παω στο γηπεδο να βρισω οποια γυναικα βρω μπροστα μου και να της αρπαξω την τσαντα

Με απελυσαν απο τη δουλεια μου?
Παω στο δηπεδο να πλακωθω με τα ΜΑΤ γιατι για ολα φταινε οι μπατσοι γουρουνια δολοφονοι

Δεν εχω λεφτα να αγορασω τη δοση μου?
Παω στο γηπεδο να μαχαιρωσω καποιον να εκτονοθω

Δεν προλαβα το λεωφορειο στη σταση?Παω στο γηπεδο να σπασω οποιο λεωφορειο βρω μπροστα μου

Δεν εχω γκομενα εγω?
Παω στο γηπεδο να πεταξω μολοτοφ  σε ολους αυτους που εχουν γκομενα

Δεν κανει μεταγραφες η ομαδα μου?
Παω στο γηπεδο να ξεκοιλιασω καποιον οποιον ναναι για να στειλω το μηνυμα στους διοικουντες

ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΕΝΙΚΩΣ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΝΑ ΚΛΕΨΩ,ΝΑ ΡΗΜΑΞΩ,ΝΑ ΒΡΙΣΩ,ΝΑ ΜΑΧΑΙΡΩΣΩ,ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΚΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ,ΘΑΡΘΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΓΑΛΗ ΕΞΩ,Η ΘΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΜΕ.Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ