ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΤΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.

"Αγαπητο τροκτικo ειμαι 36 ετων ανεργος τεχνικος Η/Υ και ειπα να βρω ενα παπακι να αγορασω μπας κ κανω το ντελιβερι μεχρι να δουμε που θα παει αυτη η κατασταση να βγαζω τα εξοδα μου,διοτι δεν δεχομαι να ξεπουλησω τις γνωσεις μου για τα ανασφαλιστα 4ωρα που μου προσφερει η παρουσα αγορα εργασιας μιας και εχουν παγωσει ολες οι "κανονικες" προσληψεις.Με την σαπιλα των μικροεπιχειρησεων της Ελλαδος εχω ερθει πολλες φορες αντιμετωπος,με τα πλαστα τους τιμολογια τις κερδοσκοπιες τις επαχθεις τριμηνες συμβασεις τους ...


κλπ.Ο κομπος εχει φτασει στο χτενι.Απο δω κ περα θα κυκλοφορω οπλοφορωντας με την καμερα μου κ θα τους ξεμπροστιαζω ολους.

Παρακαλω να δημοσιευσετε λοιπον την καταγγελια μου για τον κουτοπονηρο επιχειρηματια στην Χαμοστερνας 40 (ΜΟΤΟΑUTOKINHΣΗ).Ο εν λογω κυριος εχει βαλει κ στα 2 υποκαταστηματα του οπως βλεπετε σαν "κραχτη" οτι πουλα ενα παπι 110cc 590 ευρω .Οταν πας μεσα ω του θαυματος το παπι αυτο εχει εξαντληθει γιατι ηταν προσφορα και τωρα εχει 800 ευρω(35%αυξηση) και τωρα σου προτεινει το παπι με τα 125 κυβικα με ολα τα κομφορ!!890 ευρω. Σας επισυναπτω κ φωτο που φαινεται φυλαδιο των LIDL για να δειτε οτι ειναι σημερινη αν τυχον παει και τα κατεβασει.Εγω εβλεπα μηνες αυτες τις επιγραφες πριν μπω μεσα να αγορασω αρα δεν μπορει να επικαλεστει αμελεια.

Αλλα βεβαια τροκτικο βρισκουν και τα κανουν γιατι ειμαστε οντως ενα μπουρδ....και δεν αξιζουμε να μας διασωσει κανενα ταμειο.Ειλικρινα ντρεπομαι για αυτη τη χωρα που υπηρετησα εθελοντικα σαν καταδρομεας και δεν μου εδωσε πισω το παραμικρο.Αισχος."





Ενας αγανακτισμενος ανεργος αυτης της αχαριστης χωρας.







Share on Facebook



Αναρτήθηκε από troktiko στις 4:24 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ