ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΤΗ ΤΖΑΚΡΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ

Εγω θα παω κοντρα στο ρευμα των ημερων που ειναι η ταση να ξεσκιζουν την υπουργο την θεοδωρα τζακρη.Τι να κανουμε ρε παιδια χουι ειναι αυτο,να εχω αδυναμια στις γυναικες,και ειδικα αυτη αν γινοταν αλλους 36 θα την αφηνα να διορισει προκειμενου να εχω την ευκαιρια να την...........καλαφατισω με καθε τροπο.Το ολο παρουσιαστικο του ΘΥΛΗΚΟΥ παραπεμπει σε αλλες σκεψεις πονηρες και οχι στην πολιτικη,το ολο παρουσιαστικο με κανει να σκεφτομαι οτι αυτο το στομα δεν ειναι για να βγαζει πολιτικους λογους ουτε να απολογειται γιατι εκανε ενα λαθος,αλλα με κανει να σκεφτομαι αλλες διαδικασιες πολυ πιο ευχαριστες.Την καπαναμε ολοι,γιατι κι εγω εκανα αναρτηση με την πατατα να διορισει το σοι της και τη περιφερεια της στο δημοσιο,αλλα ειναι μονο αυτη η θα ειναι η τελευταια?Και οσο σκεφτομαι τη στεναχωρια που θα τραβαει το μωρο μου αυτες τις μερες μουρχεται να τρεξω να τη βρω να την παρω αγκαλια και να της ψιθυριζω στα αυτακι της λογια παρηγοριας και..............αλλα.ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΤΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ