ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

ΣΑΒΑΤΟΒΡΑΔΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ

Τουτες τις ωρες που ο υπνος δεν κλεινει τα βλεφαρα και οι σκεψεις τριγυρνανε στο παρελθον,μακρυνο και κοντινο,ειναι και οι πιο δυσκολες.Ειναι δυσκολο να κανει καποιος αναδρομη στο παρελθον και να βλεπει συντριμια στα οποια ονειρα εκανε οταν ειχε ξεκινησει τη  ζωη και βλεπει την καταληξη.Τωρα πια μια ανασα απο τη συνταξη(αν παρω τελικα γιατι οπως παμε!!)κανω απολογισμο και σκεφτομαι ποσα απο αυτα που εκανα θα μπορουσα να μην τα εχω κανει,και αλλα που επρεπε να κανω και δεν τα εκανα.Οπως ας πουμε οντας παιδι 19χρονο ακομα εκει στον καναδα στο πορτ καρτιερ ενα μικρο λιμανακι,που μια οικογενεια με παρακαλουσε σχεδον να μεινω.Θυμαμαι τον κυριο τζοναθαν ενας περιπου 65ρης δημαρχος της μικρης πολης,που μου εξηγουσε τους λογους που ηθελε εναν νεο ανθρωπο να κανει καποιες δουλειες που αυτος δεν προλαβαινε να κανει.Και αυτες οι δουλειες ηταν στο λιμανι η τροφοδοσια των βαποριων που ερχονταν εκει και χρειαζονταν στορια(τροφιμα και γενικα προμηθειες).Ημουν ολη νυχτα ολο σκεψεις του τι να κανω,αλλα επικρατησε η λαχταρα ξαναδω τη μαιρη τη νορβηγεζα μια μπαρ γουμαν στην αμβερσα.Ηταν ο νεανικος μου ερωτας βλεπετε και δεν μπορουσα να τον αρνηθω.Το ποσο θα μετανοιωνα μετα απο μια δεκαετια δεν το σκεφτομουν εκεινη τη στιγμη,αλλα η μοιρα παιζει παραξενα παιχνιδια στη ζωη μας.Ενα βραδυ στην πιπινου κατεβηκα στο μπαρακι της αννας να πιω ενα ποτο πριν παω για υπνο.Και κει συναντησα εναν κεφαλονιτη και κουβεντα την κουβεντα εμαθα οτι ηταν ναυτικος,αλλα ειχε μεινει στον καναδα.Και η ερωτηση ηρθε αυθορμητα στα χειλη μου.Σ ε ποιο μερος εμεινες?Στο  ΠΟΡΤ ΚΑΡΤΙΕΡ  μου λεει που να το ξερεις.Ρωτωντας λεπτομερειες εμαθα λοιπον οτι εμεινε εκει παντρευτηκε τη μαιρυλιν την κορη του δημαρχου,ανελαβε τις τροφοδπσιες στο λιμανι και κερδισε περιπου 20.000 δολαρια καναδα το μηνα.Απλα χαμογελασα με καποια πικρα και δε  μιλησα.Ενας ερωτας του λιμανιου και η νεανικη επιπολαιοτητα με κρατησε μακρυα απο την τυχη μου δυστηχως.Ηπια δυο ποτα ακομα μονοφουφι ανεβηκα στο σπιτι και επεσα στο κρεβατι,ανασυροντας στη μνημη μου τις λεπτομερειες αυτης μου της κινησης.Επιασα απο τη βαλιτσα τα γραμματα που μου ειχε στειλει η μαιρυλιν οταν ημουν φανταρος και προσπαθουσα να φανταστω πως θα ημουν διπλα της αν ειχα μεινει και την ειχα παντρευτει.ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ.Σημερα αν ειχα μεινει εκει θα ειχα επιστρεψει με συναξη καναδεζικη και με ανεση οικονομικη χωρις σκοτουρες.Βεβαια δεν θα ειχα τη χαρα να καμαρωνω το ΝΑΣΟ μου το καμαρι μου και ουτε θα ειχα γνωρισει τις δυο μου γυναικες και τις οχτω αρραβωνιατικες,αλλα προπαντων δεν θα ειχα γνωρισει το μεγαλο ερωτα της ζωης μου τη ΜΑΡΙΑ μου,που στα δυσκολα ηταν και ειναι παλληκαρι διπλα μου.Σαβατο σημερα κι οι αναμνησεις μπουκαραν στη σκεψη και δε μ αφηνουν να κλεισω ματι,ευτυχως που υπαρχει και τουτο  δω το μαραφετι και περναω την ωρα γραφοντας,και ειναι σαν να εχω διπλα μου ολους εσας τους αγνωστους φιλους μου,αλλα που σας νοιωθω τοσο κοντα μου.να ειστε καλα φιλοι μου και να περνατε καλυτερα.ΓΙΩΡΓΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ