ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

ΜΙΛΗΜΕΝΟΣ ΗΡΘΕ ΑΥΤΟΣ

Ιμπαγάσα: «Ξανά τίτλους»


Έτοιμος και με μεγάλη όρεξη να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να επιστρέψει στους τίτλους, εμφανίστηκε ο Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο Αργεντίνος επιτελικός μέσος πέρασε το πρωί από ιατρικές εξετάσεις και λίγο πριν τις 12:30 βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός, στην πλατεία Αλεξάνδρας, έτσι ώστε να υπογράψει ...
συμβόλαιο με τους «ερυθρόλευκους».

Περίπου μία ώρα αργότερα, βγήκε από τα γραφεία, εμφανώς ικανοποιημένος και στις πρώτες του δηλώσεις, εμφανίστηκε έτοιμος να επαναφέρει τον Ολυμπιακό στους τίτλους, ενώ θυμήθηκε και το γκολ που σημείωσε απέναντι στον Παναθηναϊκό με τη φανέλα της Βιγιαρεάλ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Τώρα ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και τους οπαδούς της ομάδας. Έχω έρθει για να κερδίζω. Ελπίζω να είναι μια καλή εμπειρία για εμένα», ήταν πρώτα λόγια του “ El Caño”, ο οποίος συνέχισε αναφερόμενος στο αν γνώριζε κάτι για τη νέα του ομάδα:

«Ξέρω τον Ραούλ Μπράβο, αλλά και τον Γκαλέτι που έπαιζε στην ομάδα. Μ’ αρέσει το ποδόσφαιρο που παίζεται εδώ. Έχω δει αρκετά παιχνίδια. Ξέρω ότι πέρυσι έχασε το πρωτάθλημα από τον Παναθηναϊκό. Έχω ξαναπαίξει αντίπαλός του, τον έχω κερδίσει και έβαλα και γκολ. Είναι σημαντικό να τον νικήσω ξανά και να πάρουμε το πρωτάθλημα. Θέλω να ξανακερδίσει τον τίτλο ο Ολυμπιακός».

Στη συνέχεια, ο -γεννημένος στο Μπουένος Άιρες- μέσος, απάντησε και στο αν ζήτησε συστάσεις από τον Ερνέστο Βαλβέρδε:
«Δεν έχω μιλήσει μαζί του. Ξέρω, όμως, ότι με τον Ολυμπιακό πήρε το πρωτάθλημα και το κύπελλο. Για εμένα είναι μεγάλη ευκαιρία που ήρθα στον Ολυμπιακό. Αυτές τις δύο μέρες έχω δει τους οπαδούς που είναι χαρούμενοι επειδή ήρθα. Όλοι μαζί πρέπει να επαναφέρουμε την ομάδα στους τίτλους».

Η ανακοίνωση

Λίγο αργότερα, η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ ανακοίνωσε την απόκτηση του Αριέλ Ιμπαγάσα για τα επόμενα δύο χρόνια (1+1), με τον Αργεντίνο να... βάζει στον λογαριασμό του περίπου 1 εκ. ευρώ για κάθε χρόνο συμβολαίου.
«Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του αργεντινού μεσοεπιθετικού Αριέλ Ιμπαγάσα. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας δύο ετών», αναφέρει η ανακοίνωση.

http://www.theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ