ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Έτσι γίνονται στην Ελλάδα οι δουλειές ...


Λέει ο Έλληνας πατέρας στον γιο του μια μέρα: Υιέ μου σου βρήκα νύφη. Απαντάει ο γιος: Πατέρα εγώ θα διαλέξω την γυναίκα που θα παντρευτώ. Λέει ο πατέρας: Ναι, αλλά εγώ η νύφη που σου προτείνω είναι η κόρη του Bill Gates, οπότε ο γιος συμφωνεί.

Πάει ο Έλληνας πατέρας στον Bill Gates και του λέει: Σου έχω έναν καλό γαμπρό για την κόρη σου. Απαντάει ο Bill Gates: Μα η κόρη μου είναι μόνο 15 ετών. Και ο πατέρας: Ναι, αλλά ο νέος που σου προτείνω είναι διευθυντικό στέλεχος στην Παγκόσμια Τράπεζα.

Οπότε και ο Bill Gates συμφωνεί. Πάει μετά ο Έλληνα πατέρας στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και του λέει: Σου έχω βρει ένα φοβερό διευθυντικό στέλεχος για την τράπεζα. Απαντάει ο Πρόεδρος: Μα ήδη έχω πολλούς διευθυντές και δεν τους χρειάζομαι όλους. Λέει ο πατέρας: Ναι, αλλά αυτός που σου προτείνω είναι γαμπρός του Bill Gates. Οπότε συμφωνεί και ο Πρόεδρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ