ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥΣ

"ΑΚΡΩΤΗΡΙ"..ασμός της νοημοσύνης μας"


"Παρασκευή 9/7
Ώρα.2.30πμ..Παρκάρουμε με φίλη το αυτοκινητό μας σε χώρο που προηγείται αρκετά του συγκεκριμένου μαγαζιού της παραλιακής με την επωνυμία "Parking ΑΚΡΩΤΗΡΙ".Νεαρός σπεύδει να μου ζητήσει 5ευρω κ όταν ζήταω την νομιμη αποδειξή μου, μου ανακοινώνεται οτι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει συνεπώς θα πρέπει να αποχωρήσω απο το χώρο..αδιαφορώ..(ο χώρος γράφει ...
καθαρά "parking Ακρωτήρι"αφού εκει πάω..)..πιο κάτω με προλαβαίνει ο υπεύθυνος ο οποίος στη δική μου επιμονή για απόδειξη δηλωνει ευθαρσώς οτι ....έτσι δουλεύει η νύχτα (....μάλλον ήρθε η ώρα ν αλλάξουν οι συνθήκες εργασίας της και αυτής)/ότι μάλλον δεν έχω βγεί ξανά από το σπίτι μου(και να ξερε μόνο πόσα γ@@@@@κα 5ευρα εχω ήδη δώσει)κ ότι 10 χρόνια το εν λόγω parking δεν είχε ποτέ προβλήματα {συγγνώμη αδέρφια//10 χρόνια κανείς σας δεν ζήτησε από αυτό τον παλικαρά απόδειξη??}Έπειτα με ενημερώνει ότι δε φέρει ευθύνη αν το αμάξι γραντζουνιστεί /τρακαριστεί /κλαπεί /καεί/....τά μηνυματα είναι σαφή... αδιαφορώ εκ νέου ..κ συνεχίζω την πορεία μου πεζή gia το μαγαζί ..{με το αμαξι παρατημένο στο parking..ας το καψει..ας το κλέψει ..ας το καταπιεί...δεν πρόκειται να του περάσει..} .Πιο κάτω ένα αμάξι με 2 τύπους διακόπτει την κυκλόφορία{αναρωτιέμαι άμα συνεχιζα την πορεία μου αν θα με πλησίαζαν κ απο αέρος) για να μου επίτεινει την αναγκη να αποσύρω το αμάξι απο το Parking γιατί αυτό που κάνω να το παράταω με το έτσι θέλω είναι "..νταβατζιλίκι..."!!!!Για φαντάσου η πρώτη λέξη που τους ήρθε στο στόμα..(τυχαίο ??..δε νομίζω..)....!....έτσι δήλωσαν οι αθώοι νονοί που το δίκιο τους έπνιγε...όταν ήρθε ο λόγος πάλι στο θέμα της απόδειξης η απάντηση ήταν ..'το πως λειτουργούμε δε σας αφορά'...την ίδια εκείνη ώρα περνά συμπτωματικά απο δίπλα μας περιπολικό ..η κυκλοφορία εχει διακοπεί ..ο λόγος του διαπληκτισμού ειναι προφανέστατος κ εκείνο συνεχίζει την πορεία του αμέριμνο....!κ κάπως έτσι λύθηκε η εύλογη απορία της φίλης μου για το πώς κάποιος κραυγάζει στη μέση του δρόμου... ότι ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ αδιαφορώντας για το ποιόν έχει απέναντί του ..μάλλον ξέρει καλά ποιόν έχει πίσω του!

Κάπως έτσι λοιπόν κυλάει η ζώη στην πόλη ..την ώρα που εχέι ξεσπάσει
"άγριο κυνηγητό κατά της φοροδιαφυγής"(πιο αγρια απο ...αυτό είναι μόνο τα λιοντάρια) κ την ίδια ώρα που εκοψαν απο τη μητέρα μου το καλοκαιρινό επίδομα της αναπηρικής της συνταξης των 400ευρώ για να γεμίσουν τα ταμεια ..γιατί η κρατική οικονομία ψυχορραγεί..Η επιτομή του σουρρεαλισμού.."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ