ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Η ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΑΙΔΟΥΡΙ

"Ας γίνουμε καλύτεροι"


"Σήμερα βγήκα με το αυτοκίνητο μου για κάποιες εξωτερικές δουλειές. Άφησα λοιπόν το αυτοκίνητο μου έξω από την τράπεζα (χωρίς να εμποδίζω κανένα και χωρίς να είμαι παρκαρισμένος παράνομα...). Επιστρέφοντας βρήκα το αυτοκίνητο μου χτυπημένο από κάποιο άλλο όχημα... Κανείς δεν είχε δει τίποτα και κανείς δεν είχε αφήσει τα στοιχεία του στο αυτοκίνητο μου... Έρχομαι λοιπόν εγώ να ρωτήσω γιατί πληρώνουν όλοι αυτοί ασφάλεια οι οποίοι εγκαταλείπουν τα χτυπημένα αυτοκίνητα; Πόσο δύσκολο είναι να αφήσει κάποιος τα στοιχεία του έτσι ώστε η ασφαλιστική του να αποζημιώσει το άλλο αυτοκίνητο; Να πω ότι το πλήρωνε από την τσέπη του να το καταλάβω αλλά ρε παιδιά η ασφάλεια τα πληρώνει... εγώ το αυτοκίνητο μου θα το πληρώσω αναγκαστικά μόνος μου αλλά για να μη βρεθεί και κάποιος άλλος στη θέση μου σας παρακαλώ όλοι εσείς που ίσως διαβάσετε αυτές τις γραμμές όταν χτυπάτε κάποιο αυτοκίνητο αφήστε τα στοιχεία σας και μην φεύγετε έτσι... Ας είμαστε λίγο πολιτισμένοι και ας σκεφτόμαστε και τους γύρω μας... δεν είναι αυτοί καιροί για πεταμένα λεφτά ¬ στα συνεργεία..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ