ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΡΙΕΡΑ

«Θα γράψω δική μου ιστορία»


Ο ΡΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ

Διψασμένος για τίτλους και έκπληκτος από την υποδοχή που του επιφύλασσε ο κόσμος του Ολυμπιακού δήλωσε ο Άλμπερτ Ριέρα κατά την επίσημη παρουσίασή του.

Ο Ισπανός άσσος ερωτηθείς αν μπορεί να κάνει τους φίλους της ομάδας να ξεχάσουν τον Τζόρτζεβιτς απάντησε πως «θα γράψω τη δική μου ιστορία», ενώ ...εξήγησε για ποιον λόγο επέλεξε το νούμερο «77».

«Καλησπέρα», ξεκίνησε στα ελληνικά (!) ο Άλμπετ Ριέρα και συνέχισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ. Σε μια μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Ολυμπιακός. Ήταν μια εύκολη απόφαση για μένα. Υπόσχομαι δουλειά. Είμαι πολύ χαρούμενος για την υποδοχή που μου επιφύλαξαν οι φίλαθλοι. Θα ανταποδώσω στο γήπεδο».

Εν συνεχεία απάντησε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων:

Για την υποδοχή:

«Ήταν έκπληξη Δεν περίμενα τόσο κόσμο. Είναι πολύ καλό για την ομάδα που υπάρχει τόσο μεγάλος ενθουσιασμός γιατί ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα με φιλοδοξίες».

Για την επιλογή του:

«Παρόλο που έπαιζα στη Λίβερπουλ δεν κατέκτησα τίτλος. Είμαι διψασμένους για τίτλους και πιστεύω με τον Ολυμπιακό θα τα καταφέρω. Γι’ αυτό ήρθα».

Για το πότε θα είναι έτοιμος:

«Στον πρώτο αγώνα δεν θα είμαι έτοιμος. Δεν έχω παίξει με τη Λίβερπουλ και απείχα από τις προπονήσεις Από την επόμενη εβδομάδα θα είμαι σε θέση να αγωνιστώ».

Για τον Ολυμπιακό:

«Ο Ολυμπιακός είναι η πρώτη ομάδα στην Ελλάδα και από τις σημαντικές στην Ευρώπη. Είχε ακουστεί πολλές φορές το όνομά μου για τον Ολυμπιακό αλλό τώρα ήρθε η στιγμή. Θα βοηθήσω για να γίνει ο Ολυμπιακός μέσα στις 15 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης».

Για την προσαρμογή του:

«Δεν θα χρειαστεί προσαρμογή. Είμαι έτοιμος να γίνω μέλος της ομάδας. Είναι καλό να υπάρχει καλό κλίμα στην ομάδα. Ξέρω τον Μπράβο, τον Όσκαρ. Έχω παίξει με τον Ιμπαγάσα. Ξέρω αγγλικά, δεν θα υπάρχει πρόβλημα στην προσαρμογή μου».

Για το αν θα μπορέσει να μπει στις καρδιές των φιλάθλων:

«Είναι ανεκτίμητο όταν δέχεσαι όλη αυτή την αγάπη από τον κόσμο. Υπόσχομαι πολλή δουλειά για να αποδείξω ότι είμαι ο παίκτης που όλοι περιμένετε».

Για τον αν μπορεί να γίνει ο αντί-Τζόρτζεβιτς:

«Ξέρω τον Τζόλε και την πορεία του. Ξέρω ποιοι έχουν περάσει από την ομάδα Θα ανταποκριθώ και δημιουργήσω τη δική μου ιστορία. Έχω κίνητρο να πετύχω. Το ποδόσφαιρο σε όλες τις χώρες είναι το ίδιο. Θα αποδώσω όσο καλύτερα μπορώ».

Για το ελληνικό πρωτάθλημα:

«Ξέρω πως είναι τα πράγματα στην Ελλάδα Πόσο θερμό είναι το κοινό και η ατμόσφαιρα στα ντέρμπι. Είναι μεγάλη η χαρά μου να παίζω μπροστά σε θερμή ατμόσφαιρα».

Για το ποιο νούμερο θα πάρει:

«Πάντα φορούσα το 11. Δεν θέλω να το πάρω. Ξέρω για την ομάδα πως είναι το 7 είναι συμβολικό. Έτσι πήρα το 77 που είναι δύο φορές το 7».

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ