ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ

"Μακαρι να γινοταν να ξεσηκωθει ο κόσμος"


"ΤΡΩΚΤΙΚΕ ειμαι ενας πολιτης της χωρας αυτης μαζι με πολλους αλλους που πλεον εχει φτασει στα ορια του.Ειμαι αστυνομικος(αμειβομαι με το εκπληκτικο ποσο των 823ευρω,εχοντας δουλεψει ολα τα σαββατοκυριακα...



του μηνα και 8 νυχτες),αναγκαζομαι να παιζω την ζωη μου κορωνα γραμματα,να πηγαινω σε ληστειες,επεισοδια,συμπλοκες κλπ,ητο κρατος δεν μας χορηγει τιποτα,τα αγοραζουμε ολα μονοι μας(μια στολη 150 ευρω,ξερεις ποσο ευκολα σκιζεται μια στολη οταν κυνηγας τρε! χοντας εναν διαρρηκτη?),εκπαιδευση απο την σχολη και περα καμια(οσοι παμε γυμναστηρια σκοπευτηρια κλπ ολα απο τον εκπληκτικο ποσο των 823ευρω απο το οποιο πληρωνεται και νοικι ρευμα κλπ κλπ) ενω ακομα και για ενημερωνομαστε για τους νομους πληρωνουμε κανονικα συνδρομη.Τα οχηματα ολα χαλια μια χαλαει το ενα μια το αλλο(και για να προλαβω κανα εξυπνο,οχημα χωρις συντηρηση που κινειται 24ωρες το 24ωρο με 400.000χλμ και βαλε χαλαει).Οι ανωτεροι μας φερονται λες και δουλευουμε στο χωραφι τους,δεν τηρουν τον νομο οσο αφορα ωραρια(μπορει να σχολαω 10 το βραδυ και να ξαναδουλευω 5.30 το πρωι, πολυ συχνο φαινομενο,με οτι αυτο συνεπαγεται για την ασφαλεια μου και των πολιτων),ρεπο δεν δινουν κλπ ενω ριχνουν αβερτα προστιμα για αξυριστος,ασκεπης και δεν ξερω τι.Πληρωνω τα λαμογια τους πολιτικους οι οποιοι τρωνε με χρυσα κουταλια,διακοπες,βολτες εκδηλωσεις ενω εγω εχω να παω για ενα ποτο 1 τριμηνο.Οχι δεν ειμαι 50 ετων ειμαι 27.Μακαρι να γινοταν να ξεσηκωθει ο κοσμος να τους καθαρισει ολους.Να ξεβρωμισει η Ελλαδα.Φυσικα οταν θα γινοταν αυτο εμενα θα βαζαν μπροστα τους αλλα δεν πειραζει ειλικρινα ας φτασει εκεινη η ωρα και δεν με νοιαζει να ειμαι απ τα πρωτα θυματα.Φτανει επιτελους να τιμωρηθουν.Το λεω και το εννοω.Παω τωρα γιατι δουλευω οπου να ναι και αν αργησω εχει προστιμο...
υγ.Μην αρχισουν οι απαντησεις "οι αστυνομικοι ειστε ετσι,οι δασκαλοι αλλιως".ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ