ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

ΠΑΜΕΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΑΝΑΣΚΕΛΑ

Η Pamela Anderson μένει σε λυόμενο με τα παιδιά της!


Η Pamela Anderson μένει σε λυόμενο, μαζί με τα παιδιά της. Μην πάει ο νους σας όμως ότι ξόδεψε όλα της τα χρήματα στις πλαστικές, και έμεινε στον άσο. Αν και η αλήθεια είναι ότι αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και έχει πολλά χρέη από φόρους στην Καλιφόρνια.





Η σταρ του Baywatch ανακαινίζει τη βίλα της στο Malibu και μένει σε τροχόσπιτο αλλά φαίνεται πως της αρέσει αυτή η ζωή και υποστηρίζει ότι δε θέλει να φύγει.

«Τα αγόρια μου και εγώ λατρεύουμε το λυόμενο. Είναι μια ειδική κοινότητα, είμαστε χαρούμενοι εδώ. Είναι το πιο όμορφο μέρος, εδώ παίρνω την μηχανή μου, τη σανίδα του surf. Υπάρχουν πυροσβέστες με τα παιδιά τους, surfers, τα πάντα. Τα παιδιά είναι ευτυχισμένα. Δεν θα αντάλλασα τη ζωή μου με κανέναν», δήλωσε η 43χρονη ηθοποιός.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες, ξόδεψε μια περιουσία για την ανακαίνιση του σπιτιού της το οποίο διαθέτει από πισίνες, μέχρι και χρυσά πλακάκια. Η βίλα θα είναι έτοιμη σε λίγο καιρό αλλά μέχρι τότε η Pamela Anderson θα ζει μια… απλή ζωή στο τροχόσπιτο.

Άλλωστε το νέο της προφίλ προστάζει να είναι απλή στην καθημερινότητα της, χωρίς να προκαλεί. Η ίδια δηλώνει πως επιδιώκει περισσότερο να είναι καλή μητέρα από ότι σταρ. «Πρώτα έρχονται τα απιδιά μου, όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. Έχω φτάσει τόσο μακριά, ώστε να τα συμπεριλαμβάνω στα συμβόλαιά μου, προκειμένου να μην χάσω κανέναν αγώνα τους στο baseball, καμία εξάσκηση, είμαι εκεί στο πρωινό, τα πηγαίνω στο σχολείο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ