ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΟΡΜΙ ΟΚ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΟ

Ρία Αντωνίου: Σεξ και με γυναίκα στο παρελθόν!!!


Η Ρία Αντωνίου είναι η πρώτη Ελληνίδα που το videoclip του τραγουδιού της «Give me» έκανε ρεκόρ views στο youtube, λόγω των προκλητικών σκηνών.
Σήμερα προκαλεί και πάλι, αλλά με τις δηλώσεις της! Όχι, γιατί άλλο άσμα δεν θα το αντέχαμε…

Μας αποκαλύπτει, λοιπόν, ότι έχει πάει με γυναίκα και μάλιστα σε μικρή ηλικία, ενώ τα «βάζει» με μια άλλη παλιά γνώριμη αγαπημένη μοντέλα λέγοντας «Εγώ δεν πουλάω το sex μου. Δεν θέλω τις πορνοαστείες καταστάσεις»
Η Ρία μας διευκρινίζει «δεν δηλώνω τραγουδίστρια βεβαίως, γιατί δεν μπορώ να τραγούδισω σωστά» (πάλι καλά που το κατάλαβε, γιατί την είχαμε την απορία) και εξηγεί ότι ο λόγος του «Give me» ήταν για να γίνει γνωστή στο εξωτερικό. Για αυτό, έχει κάθε δικαίωμα το κορίτσι να .......


συγκρίνει τον εαυτό της με την… Madonna.

«Στο video clip δεν είμαι με πολλές αλλά με μία. Είμαι αυστηρών αρχών εγώ…χα,χα,χα! Η αλήθεια είναι πως, όταν γυρίσαμε το videoclip πριν από τα Χριστούγεννα, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι τολμηρό, μιας και το κομμάτι έχει πολύ έντονο το σέξι στοιχείο. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι ήταν τυχαία αυτά που κάναμε. Πράγματα που κάνουν σε τηλεοπτικές σειρές. Κάτι παρόμοιο έχει κάνει και η Μαντόνα… Προφανώς όμως κάποιοι πουριτανοί Ευρωπαίοι ή μπούληδες θεώρησαν ότι κάναμε κάτι ακραίο», λέει η Ρία και συμπληρώνει έτσι για να προκαλέσει λίγο παραπάνω «Η αλήθεια είναι ότι είχαμε αποφασίσει να αφαιρέσουμε κάποια τολμηρά πλάνα. Δεν θέλαμε μετά τις πορνοαστείες καταστάσεις που συμβαίνουν να περάσει ως ροζ βίντεο». Ακούς Μένιο τι λέει για την «απόλυτη»;;; Πορνοαστεία η π…star!!!

Η Ρία όμως που δεν θέλει να είναι ροζ γιατί έχει επίπεδο αποφάσισε να μοιραστεί μαζί μας ότι «Εμπειρία με γυναίκα είχα όταν ήμουν μικρή, αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Στο μέλλον δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα. Αν κάτι μου κάνει κλικ, δεν το πολυσκέφτομαι, ότι και να είναι». Ό, τι δεν πολυσκέφτεσαι το έχουμε καταλάβει, περιττή διευκρίνιση…
Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ