ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ

Βασιλική Χαλέμου

Dr. Jekyll & Miss Hyde

Το πρωί πιάνει τα μαλλιά της κότσο, βάζει ταγιέρ και τακούνια και πηγαίνει στο γραφείο για το κλασικό nine to five ωράριο. Το βράδυ φοράει ένα μικροσκοπικό κορμάκι και sneakers και χορεύει σε κλαμπ.
Νοέμβριος 2008
Από τον Τάσο Μεργιάννη
Βασιλική

Όσοι δουν αυτή τη φωτογράφηση θα σκεφτούν: «Που μπορώ να πετύχω αυτή τη γκόμενα;». Τι απαντάς;
Μένω στην Άνω Κυψέλη, στην περιοχή Αλεπότρυπα. Ξυπνάω κατά τις εφτά το πρωί και ξεκινάω τη μέρα μου πηγαίνοντας σε ένα γυμναστήριο κοντά στο ΟΑΚΑ. Κατά τις εννιά πάω στον Πειραιά για δουλειά. Σχολάω στις πέντε και πάω κατευθείαν σε μια σχολή χορού στα Κάτω Πατήσια. Κατά τις εννιά το βράδυ γυρνάω στο σπίτι μου.

Βαρύ πρόγραμμα! Που δουλεύεις;
Είμαι σε έναν όμιλο επιχειρήσεων που ασχολείται με ναυτιλιακά, τουριστικά και κοινωνικοπολιτικά ζητήματα.

Αν σου πω ότι δεν κατάλαβα Χριστό;
Στον όμιλο ανήκει η Εθνική Ομοσπονδία Ενώσεων Προστασίας Πωλητών-Καταναλωτών-Δανειοληπτών Ελλάδας. Είμαι η ιδιαιτέρα του προέδρου. Η ομοσπονδία παρεμβαίνει δικαστικά για να προστατέψει τους δανειολήπτες και έχει έντονα πολιτικό και παρεμβατικό χαρακτήρα. Γενικά, είμαστε κατά των τραπεζών.

Μετά την κατάρρευση της Lehman Brothers, τα πράγματα θα είναι τόσο δύσκολα για την παγκόσμια οικονομία;
Την εξέλιξη την περίμενα καιρό. Με το πέρασμα του χρόνου η κατάσταση θα χειροτερεύει. Τα στεγαστικά δάνεια θα ακριβύνουν και θα δίνονται με το σταγονόμετρο. Μέχρι σήμερα ο καθένας έπαιρνε δάνειο, ακόμα κι αν δεν είχε ούτε ένα περιουσιακό στοιχείο στην κατοχή του. Έχει τύχει να έχει διαταχθεί κατάσχεση ακινήτου σε άνθρωπο που χρωστούσε μόλις 1.200 ευρώ. Ευτυχώς, τη σταματήσαμε. Τι έχουν δει τα μάτια μου…

Μ’ αρέσει που μιλάω για οικονομικά ζητήματα μαζί σου, αλλά ας περάσουμε σε κάτι πιο ουσιώδες. Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με το χορό;
Κάποτε δούλευα ως promoter και είχαμε μαζί μας κοπέλες που χόρευαν. Κάποια στιγμή που διασκεδάζαμε όλοι μαζί χόρεψα κι εγώ για την πλάκα μου. Με είδε ο supervisor και μου είπε: «Την επόμενη φορά θα χορέψεις με τις κοπέλες». Έτσι, ξεκίνησα να δουλεύω σε κάποια κλαμπ ως free-styler με ομάδες R’n’B μουσικής.

Πόσοι άντρες σου την έχουν πέσει μέσα σε αυτά τα κλαμπ;
Δεν μου έχει τύχει κάποιο άσχημο «πέσιμο», επειδή κι εγώ δεν δίνω δικαιώματα. Είναι, πιστεύω, το τι αύρα βγάζεις…

Δηλαδή, κάποιος που είναι κυριολεκτικά λιώμα από το ποτό περιμένεις να νιώσει την αύρα σου και να σκεφτεί «όπα, εδώ δεν αγγίζουμε»;
Καλώς ή κακώς, τις χορεύτριες τις θεωρούν λίγο απρόσιτες, σε γενικές γραμμές. Το θετικό είναι ότι ακούω καλά σχόλια από γυναίκες, πράγμα που δεν είναι συνηθισμένο.

Ποιο θεωρείς ότι είναι το δυνατό σου σημείο εμφανισιακά;
Το πίσω μέρος του κορμιού μου. Έτσι, τουλάχιστον, πιστεύει ο σύντροφός μου.

Εννοείς τον κώλο σου, έτσι δεν είναι; Δίκιο έχει, είναι σούπερ! Τι θα σου άρεσε να σου πει κάποιος για να σε προσεγγίσει την πρώτη φορά που θα σε δει;
«Την αλήθεια και μόνο την αλήθεια», όπως λένε και στα δικαστήρια.

Κι αν η αλήθεια είναι «σε κοιτάζω και σκέφτομαι πόσο ωραία θα ήταν να πάμε στις τουαλέτες να κάνουμε σεξ»;
Μπράβο του που θα έχει το θράσος να μου το πει, αλλά πρέπει να ξέρει ότι το σεξ από μόνο του δεν μου λέει κάτι. Αν ο άλλος σε κερδίσει στο μυαλό, το σεξ μαζί του θα είναι πολύ πιο ωραίο. Το να αλλάζεις συνέχεια συντρόφους δεν το θεωρώ λάθος, ούτε κατακριτέο. Απλώς εγώ δεν λειτουργώ έτσι.

Δηλαδή, θες να μας πεις ότι δεν έχεις κάνει one night stand ποτέ;
Μία φορά, και δεν ένιωσα τίποτα. Το πρωί ξυπνήσαμε και δεν τον ξαναείδα ποτέ.

Μήπως δεν είσαι και πολύ fan του αθλήματος; Εννοώ του σεξ…
Καμία σχέση. Ίσα ίσα! Δεν υπάρχει μέρα που να μην κάνω σεξ με το σύντροφό μου.

Έχεις κερατώσει ποτέ;
Το έχω κάνει, αλλά δεν έφταιγα εγώ. Για να φάει κάποιος κέρατο, σημαίνει ότι έχει χάσει τον έλεγχο της σχέσης. Όταν είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από μια σχέση –και κυρίως στον τομέα του σεξ, που τον θεωρώ τον πιο βασικό–, δεν θα ψαχτώ.

Σε πειράζει αν ο σύντροφός σου βγάζει λιγότερα χρήματα από εσένα;
Όχι, αλλά θα με πείραζε αν έκανε μια δουλειά που δεν θα ήταν δημιουργική. Θέλω, όταν έρχεται το βράδυ στο σπίτι, να έχει να μου πει πράγματα για το πώς πέρασε την ημέρα του. Αν, π.χ., ήταν υδραυλικός, τι θα μου έλεγε; «Ξεβούλωσα πέντε σιφόνια»;

Είσαι καθόλου ζηλιάρα;
Πάρα πολύ. Τσεκάρω συνεχώς κινητά. Θα μπορούσες να πεις ότι είναι και «γυφτιά» αυτή η συνήθεια. Ευτυχώς, όσο περνάνε τα χρόνια, την περιορίζω.

Με τις φίλες σου τα συζητάς όλα;
Εννοείται πως συζητάω τα πάντα. Κι όποια κοπέλα το αρνηθεί, λέει ψέματα.

Η πιο περίεργη γκομενική ιστορία που έχεις ακούσει από τις φίλες σου;
Ενώ μια από αυτές έκανε σεξ με το σύντροφό της, αυτός φώναξε και το φίλο του, που περίμενε στο διπλανό δωμάτιο. Η κοπέλα έπαθε σοκ, ξενέρωσε και χώρισαν.

Ποιο το δυνατό σου σημείο στο «σεξ»;
Μπορώ και υποδύομαι διάφορους χαρακτήρες. Έχω ντυθεί τα πάντα: καμαριέρα, δασκάλα, αφέντρα, χορεύτρια…

Τι δεν θα έκανες με τίποτα;
Δεν θα πήγαινα με δύο άντρες, ακόμα κι αν μου το ζητούσε ο σύντροφός μου.

Θες να μας περιγράψεις πώς ήταν το χειρότερο σεξ στη ζωή σου;
Πολύ «λαγουδάκι». Μηδέν συναίσθημα. Αισθανόμουν σαν να έπαιζα σε τσόντα.

Έχεις δει τσόντες;
Ναι, και με τον καλό μου και μόνη μου.

Ποια σχολή προτιμάς;
Δεν μου αρέσουν οι ψεύτικες γκόμενες. Δεν με νοιάζει αν η άλλη έχει μικρό στήθος, αλλά όχι και ανύπαρκτο.

Τα ίδια γούστα έχουμε! Γυναίκα σου την έχει πέσει ποτέ;
Μου την έχει πέσει κάποια σε lesbian bar.

Ε, αυτό δεν μετράει! Πες μου καμιά άλλη φάση.
Χόρευα σε ένα μαγαζί στην Κρήτη και το πρόγραμμα παρακολουθούσε μια κοπέλα, τραγουδίστρια. Μάλλον πέρασε καλά, γιατί μετά το τέλος μού έλεγε διάφορα του στιλ «Σε βρίσκω αρκετά ελκυστική. Τι κάνεις μετά;» και τέτοια.

Ποια μεγάλη σου φαντασίωση δεν έχεις εκπληρώσει ακόμα;
Να κάνω σεξ κάπου ψηλά. Σε ένα βουνό με θέα το απέραντο γαλάζιο, σε έναν γκρεμό σε ξενοδοχείο της Σαντορίνης…

Στο σεξ είσαι του «ομιλούντος» ή του βωβού κινηματογράφου;
Και τα δύο. Δεν έχω τίποτα στάνταρ, γιατί είμαι άτομο που βαριέται εύκολα.

Το πιο περίεργο μέρος για σεξ;
Ο διάδρομος του σπιτιού μου. Δεν σου είπα ότι μένω με άλλα τρία άτομα: το σύντροφό μου, ένα φίλο και μια φίλη.

Έχετε σκεφτεί να κάνετε παρτούζα;
Όχι. Λες να τους ρίξω την ιδέα το βράδυ;

Φωτογραφίες: Θωμάς Χρυσοχοϊδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ