ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ


ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΣΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ από έναν κατεστραμμένο άνεργο (τίμιος και ΠΑΣΟΚ κατά το ρητό).


http://olympiada.files.wordpress.com/2012/01/25ce259125ce259d25ce2598711.jpg?w=255&h=187Αγαπητοι κυριοι/ες,

εν οψη της νεας χρονιας που ηρθε, θα ηταν αξιοληπητο να σας ευχηθω καλη χρονια. θα εριχνε το επιπεδο μου πολυ χαμηλα διοτι δεν το αξιζει κανεις απο εσας. 
Απο μικρο παιδι, και με την γνωμη του μπαμπα τοτε, ολοι στην οικογενεια ψηφιζαμε πασοκ. Οχι οτι υπηρχε λογος, απλα ετσι ελεγαν οι μεγαλοι τοτε. μεγαλονωντας οπως συμβαινει παντα, αρχισε η ασχολια που λιγο με την πολιτικη. Στα οσα διαβασα καταλαβα οτι τα μεγαλυτερα σκανδαλα εγιναν με το πασοκ,παρα με αλλο κομμα. Αρχισα να ενημερωνομαι σχετικα με ποιους στηριζει αυτη η παραταξη. τελικα απεδειχθει οτι καθε αλλο παρα αθωο δεν ειναι το κομμα. 

Πριν 6 χρονια παντρευτικα και εκανα 3 παιδια, επισης δουλευα στην τραπεζα Eurobank. ποιο συγκεκριμενα στην open24. Θεωρησα πως ολα θα πηγαιναν καλα μεχρι που εκανα το λαθος να ψηφισω τον κ. Γεωργιο παπανδρεου. Πρεπει να ημουν αρκετα ηλιθιος εκεινο τον καιρο. Θεωρουσα οτι ισως γινοταν καλος αρχηγος κρατους. Τελικα καταλαβα οτι εκτος απο ψευτης, οπως και ολοι σας, ηταν και πονηρος. 
Καταφερε να καταστρεψει την χωρα και να την ριξει στον βουρκο. Οσο και να τον στηριζετε το ξερετε και εσεις αυτο. Πρωτη φορα ειδα πρωθυπουργο να φουσκωνει ελλειματα και να θελει το χειροτερο για την χωρα του. Αλλα οταν μια αλλη χωρα ειναι στην καρδια σου,τι να σου κανει ενας αγνωστος τοπος οπως η Ελλαδα? 
Το χειροτερο ηταν οταν εμαθα οτι τοσο εκει που δουλευα, οσο στο πασοκ, ειχατε συμβουλους της Goldman sucks και των γνωστων Rothschild. ποσο ανοητοι ειμαστε ολοι? βεβαια δεν εννοω εσενα που διαβαζεις το μηνυμα ουτε τους κομματαρχες διοτι ολοι εσεις δεν εχετε κανενα προβλημα.
Το κακο ειναι οτι εχω εγω ειμαι πλεον ανεργος και δεν μπορω να βγαλω περα με τιποτα καναμε μαυρα χριστουγεννα και δεν ειχα την δυνατοτητα να παρω ενα δωρο στα παιδια μου. Δεν ζηταω ελεημοσυνη ουτε λεφτα. Δεν θα ζηταγα τιποτα απο προδοτες οπως εσεις και σας βαζω ολους μεσα. Θα μου πεις γιατι στελνεις το mail. Απλα διοτι ηθελα μεσα μου να κανω. γνωριζω οτι δεν.θα το.διαβασει κανεις, και.ισως καταληξει στα σκουπιδια οπως πολλα αλλα απο οτι μαθαινω. ομως δεν θα ηθελα να πω στον εαυτο μου οτι δεν το.εκανε. θα ηταν χειροτερο κακο για μενα. 
πραγματικα το μισος μου για εσας αν ειχε ακτινες, θα ειχε στειλει στον αδη ολο.το συμπαν. δεν μπορω να βρω δουλεια και η κατασταση στο σπιτι χειροτερευει. ειχαμε ενα σπιτι, απο τον κακομοιρη τον πεθερο μου. που το εφτιαξε με.αιμα και ιδρωτα και προσωπικη εργασια. παλιο, 36 ετων. πληρωσα χαρατσι γιατι? δεν με.νοιαζει για την χωρα. δεν με νοιαζει για κανεναν. δεν θα πληρωσω καν.την επομενη δοση γιατι πολλη απλα δεν.εχω ουτε τα χρηματα. αλλα ουτε προκειτε να πεινασει η οικογενεια μου για να σωσω τους κατεστραμενους. αν βρω λεφτα, θα.σας παω ολους.στα δικαστηρια.
τα παιδια μου.δεν θα τα σπουδασω ποτε διοτι δεν θα εχουμε τα καταλληλα εφοδια. ομως ενα πραγμα τους μαθαινω καθε μερα. τους δειχνω το σημα του πασοκ και τους λεω: μακρια απο ολους αυτους. ειναι εγκληματιες δεν με νοιαζει αν μαθουν γραμματα, με νοιαζει να μην ασχοληθουν με τσαρλατανους. 
αν αυριο ηταν η τελευταια μερα της ζωης, και ειχα μια τελευταια επιθυμια θα ηταν να σας δω να.διαλυεστε τελειος.να.υπαρχει πλεον σαν κομμα το πασοκ.
το κακο ειναι ομως οτι θα ζω. τουλαχιστον ελπιζω μεχρι να.κλεισω τα ματια μου, να μην υπαρχει κανεις απο ολους εσας.θα ευχηθω ο νεος χρονος.ετσι οπως βρηκε εμενα, 100 φορες χειροτερα να βρει.ολους εσας. 
τελος θα ηθελα να ξερετε πως ποτε.στην.ζωη.μου, οτι και να γινει,δεν θα ξαναψηφισω απατεωνες οπως εσεις.
θα ηθελα να.ζητησω συγνωμη για απρεπεις.λεξης, αλλα.ημουν οσο πιο κοσμιος γινοταν.
το mail θα κοινοποιηθει σε.ολα τα καναλια radio και σε ολα τα blogs.
Με κακια και της χειροτερες ευχες απο ολη την οικογενεια μου,
ο κατεστραμενος ανεργος

 http://konserbokoyti.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ