ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΟΡΝΟΣΤΑΡ

Στην προσπάθειά σας αυτή να βγούμε από την οικονομική κρίση, διατίθεμαι να συμμετέχω με οποιοδήποτε τρόπο καθώς έρχομαι σε επαφή με τους νέους και τις νέες της χώρας μας αποτελώντας για τους περισσότερους «είδωλο». Κι επειδή ακριβώς είμαι άκρως ευαισθητοποιημένη και θέλω να προσφέρω στην κοινωνία, όχι μόνο δείγματα της καλλιτεχνικής μου φύσης αλλά και του κοινωνικού μου έργου, δε σας κρύβω ότι σκέπτομαι πλέον σοβαρά να εισέλθω ενεργά στο χώρο της πολιτικής, καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που σε κάθε μου εμφάνιση με προτρέπουν να συμμετ! έχω στις επόμενες βουλευτικές εκλογές, ως εκπρόσωπος της νέας γενιάς της πατρίδας μας.

Μετά τιμής
Τζούλια Αλεξανδράτου

ΔΕ ΘΕΩΡΗΣΑ ΣΚΟΠΙΜΟ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΝΑ ΕΚΠΟΡΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΙΔΙΑ ΕΙΔΩΛΟ.ΡΕ Α ΣΤΑ ΔΙΑΛΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ