ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

international visitors from 24-5-2010

free counters

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ



«Οικονομικη κριση μου ειπαν, η εταιρια δεν παει καλα.Επαιρνα 800 Εβραιοπουλα.Ειμουν μαζι με μια κοπελα 6 χρονια, ηθελε να παντρευτουμε, και εγω το ηθελα.Δεν το επαιρνα αποφαση, εγω με 800 αυτη με 400, που να πας ελεγα ...


Με Χωρισε και αυτη σημερα γιατι η σχεση μας δεν βγαζει πουθενα μου ειπε.Εχει δικιο.Τσαντιστικα και πηρα το μηχανακι μου, παπακι, το μονο που εχω, βγηκα να παρω ενα μπουκαλι ουισκι να κατσω να πιω και να δω τον τελικο του UEFA. Δεν ξερω γιατι.Στο δρομο, στο φαναρι, ειδα εναν κουστουμακια με Porsche.Τσαντιστικα παλι.Ηθελα να βαλω το κεφαλι μεσα και να του δαγκωσω το λαρυγγι.Δεν ξερω γιατι.Μετα μου ξαναηρθε η λογικη, δεν μου εκανε τιποτα το παλικαρι σκεφτηκα και συνεχισα.Για που δεν ξερω, απλα συνεχισα. "

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΠΗΓΗ.troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

eortologio www.com2.gr

TRANSLATE MY PAGE

Αναγνώστες

ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ